Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Ja er da det. Fin springreverb. Billig og liten. Blei litt overrasket da jeg fikk den. Jeg viste den var rosa, men ikke at den var rosa med glitter :lol: En ekte glam-pedal

Hvor kjøpte du den, hvor mye ga du for den, og tar den batteri?

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, here we go... Et grom-brett, som er perfekt for mitt bruk B) Vox-tremoloen er litt i største laget, men hva ofrer man ikke for god lyd!

Og et eksperiment-brett, der det stadig skjer nye ting.

Til slutt varianten "wall of sound" (eventuelt "mud of it all"), der grom-brettet går til amp nr 1, mens det andre brettet går til Vox Tonelab i stompbox-mode og derfra videre til amp nr 2. Så er det bare å danse Riverdance på alle knottene :P

Jeg kan også kjøre et tre-amps opplegg, men det blir litt for hysterisk.

post-5922-126617761953_thumb.jpg

post-5922-126617775219_thumb.jpg

post-5922-126617776194_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

OK, here we go... Et grom-brett, som er perfekt for mitt bruk B) Vox-tremoloen er litt i største laget, men hva ofrer man ikke for god lyd!Og et eksperiment-brett, der det stadig skjer nye ting.Til slutt varianten "wall of sound" (eventuelt "mud of it all"), der grom-brettet går til amp nr 1, mens det andre brettet går til Vox Tonelab i stompbox-mode og derfra videre til amp nr 2. Så er det bare å danse Riverdance på alle knottene :P Jeg kan også kjøre et tre-amps opplegg, men det blir litt for hysterisk.

Fornøyd med Danelectro pedalene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danelectro Transparent Overdrive (versjon 1), altså den gule: Jepp, kjempefornøyd - den er super til å kjøre ampen med litt mildere vreng (den er ingen metall-pedal).

Fab Overdrive, altså den sølvfargede: Funker greit nok som booster, men er litt for mørk i tonen for min smak (enkelt å modde, har bare ikke giddet). Såpass billig at det blir litt fjollete å klage over at den ikke er 100% slik jeg skulle ønske ;)

Fab Echo, altså den røde: Joda, den funker fint til type lo-fi ekko. I utgangspunktet en enkelt slapback-delay, men etter modding blir ekkoene lengre - men også mer forvrengte jo lenger delay-tiden settes. Funker som en grei analog-delay, men vi snakker ikke om noen konkurrent til MXR Carbon Copy eller lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.