Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Få opp brettene deres folk ; ) Mitt kommer snart bare stæsj ankommer ^^

Mitt kommer den dagen jeg får mer enn én pedal ;)

Kan jo sikkert legge ut et bilde av Korg AX1500G'n min da, men for det første bruker jeg den aldri, og for det andre er det vel ikke SÅNNE brett man er ute etter i tråden her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ein Korg Pitch Black, om eg ikkje tar heilt feil. Tuner.

Du tar feil. :)

Den har ikke display, kun én jack-inn/utgang og han har en TU-2 på brettet.

Jeg tror også det er en tap-tempo.

Hehe. Det der er ikke noen tuner nei, det hadde isåfall vært tidenes dårligste tuner. Er en tap-tempo som er koblet til Boss-delayen så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tap-tempo ja. :)

Kjøpte en slik en av BTBAM på thegearpage. Vetkje om han lager dem lengre, han fikk ganske mange ordre på kort tid, og jeg tror det gikk litt over kapasiteten.. Men er kanskje verdt å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Slik ser brettet ut nå(ja, rævva bilde. mobilkamera og dårlig lys):

DSC00187.jpg

Siden folk sannsynligvis ikke klarer å se hva som er på bildet pga. kvaliteten, så skal jeg være såpass grei å skrive det ned for dere:

Signalkjede:

Dunlop Volumpedal

Effector 13/Ooh La La Truly Beautiful Disaster

Boss HM-2 Heavy Metal(i feedback-loopen på TBD)

Z.Vex Ooh Wah II

Keeley Rat

Korg DT-10 Tuner

BYOC Large Beaver(Triangle Muff klone)

Ibanez DE-7 Delay & Echo

EGFX Tremulus Lune klone

Line Verbzilla

EHX Stereo Memory Man w/ Hazarai

Boss RC-20XL

Boss fotbryter - brukes til å bytte "phrase" og å skru på reverse på RC-20XL'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22052008001.jpg

22052008002.jpg

22052008003.jpg

Ser du har både BB Preamp og AC Booster, men hva skal du egentlig med begge disse? Jeg har prøvd alle de tre du har av Xotic, og jeg kunne faktisk ikke merke noe forskjell mellom AC Booster og BB Preamp. Skrudde alle knappene til klokka 12 på begge pedalene, og svitsjet mellom dem. Da hørtes de i mine ører faktisk helt identiske ut. Hva er forresten de svære greiene du har øverst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har både BB Preamp og AC Booster, men hva skal du egentlig med begge disse? Jeg har prøvd alle de tre du har av Xotic, og jeg kunne faktisk ikke merke noe forskjell mellom AC Booster og BB Preamp. Skrudde alle knappene til klokka 12 på begge pedalene, og svitsjet mellom dem. Da hørtes de i mine ører faktisk helt identiske ut. Hva er forresten de svære greiene du har øverst?

Så rart. Jeg synes de er ganske så forskjellige. De øverste er Eventide Timefactor og Modfactor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.