Hanspanzer 5 059 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 Satt sammen akustisk/elektrisk brett mk2 i dag. Skal rydde litt opp på undersiden, men ellers virker det brillefint. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Naigewron 2 965 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 20 minutes ago, Hanspanzer said: Satt sammen akustisk/elektrisk brett mk2 i dag. Skal rydde litt opp på undersiden, men ellers virker det brillefint. Kan jo ikke stole på folk som har expression/volumpedal på venstre side 🤨 Lenke til innlegg Del på andre sider
Hanspanzer 5 059 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 10 minutter siden, Naigewron skrev: Kan jo ikke stole på folk som har expression/volumpedal på venstre side 🤨 Jeg er venstrehendt. #krenka Lenke til innlegg Del på andre sider
+Naigewron 2 965 Skrevet Desember 14, 2020 Share Skrevet Desember 14, 2020 2 hours ago, Hanspanzer said: Jeg er venstrehendt. #krenka Lenke til innlegg Del på andre sider
+Naigewron 2 965 Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 (endret) Første endring på brettet siden juni, og det er bare enda en utility-dings. Deilig å ikke lengre føle trangen til å bygge nytt pedalbrett annenhver uke. HX Stomp har jo forsterkermodellering som jeg bruker hjemme, men i bandet bruker jeg brettet foran en ordentlig forsterker (spiller bass i bandet). Så da er det hendig med en true bypass-switch som lar meg bypasse hele sulamitten og gå rett i ampen, hovedsaklig av to årsaker: 1: Jeg kan switche mellom cleanlyd og hvilken som helst effektlyd med én switch 2: Hvis noe går galt med HX Stomp, eller om hele brettet mister strøm, så kan jeg alltid hoppe rett til amplyden. Endret Februar 4 av Naigewron 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Pledrik 4 365 Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 Kjøpte en Sidecar i går og fikk ryddet litt opp på hjemmebrettet. Nå begynner det å bli ganske bra. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Hanspanzer 5 059 Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 En liten revisjon. Nå kan jeg gå i amp og Iridium uten å koble om. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Naigewron 2 965 Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 14 hours ago, Hanspanzer said: En liten revisjon. Nå kan jeg gå i amp og Iridium uten å koble om. "As seen on TV" Lenke til innlegg Del på andre sider
Endt 770 Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Kjøpt nytt brett, og med ny power supply løsning, samt en external switch. Brettet er et pedaltrain nano+ med en cioks dc4 og en powerbank på 20.000mAh. Kan om nødvendig plugge hx stomp strømforsyningen i dc4 å kjøre hele brettet på den, om powerbanken skulle gå tom. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
ptb 169 Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Bruker ikke så mye pedaler, så et lite DIY-bord gjør nytten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
WelhavenT 1 717 Skrevet Mars 16 Share Skrevet Mars 16 Nesten en hel siden uten bilde av brettet mitt 😜 Sd-1w låter knall sammen med stratten min (pedalen brukes neste som en boost, gain ca kl 09). Noen som har brukt sd-1 sammen med P90? Har litt lyst til å skaffe meg en boost også (clean, treble, fat?). Liker vrengen i en boosta Vox Ac30. Forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider
GreenMan 271 Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Oppgradert og ommøblert litt. GigRig Quartermaster gjør det til mindre pedalballet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
CaptainSexy 3 345 Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 @GreenMan TC SCF 🍆 Det er en knakende fin chorus! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå