Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• Svar 2,6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lagde et plexiglass- og aluminiumsbrett til tabletop'en min i går. Var luta lei av å stå bøyd over et bord med en bass foran meg som dunket inn i alt og ingenting. ?

Dette har etterhvert utviklet seg til en slags besettelse, men nå har jeg et beist jeg kan leve lenge med. 

Posted Images

20 minutes ago, Hanspanzer said:

Satt sammen akustisk/elektrisk brett mk2 i dag. 

Skal rydde litt opp på undersiden, men ellers virker det brillefint. 

IMG_20201214_175822.jpg

Kan jo ikke stole på folk som har expression/volumpedal på venstre side 🤨

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Første endring på brettet siden juni, og det er bare enda en utility-dings. Deilig å ikke lengre føle trangen til å bygge nytt pedalbrett annenhver uke.

HX Stomp har jo forsterkermodellering som jeg bruker hjemme, men i bandet bruker jeg brettet foran en ordentlig forsterker (spiller bass i bandet). Så da er det hendig med en true bypass-switch som lar meg bypasse hele sulamitten og gå rett i ampen, hovedsaklig av to årsaker:

1: Jeg kan switche mellom cleanlyd og hvilken som helst effektlyd med én switch

2: Hvis noe går galt med HX Stomp, eller om hele brettet mister strøm, så kan jeg alltid hoppe rett til amplyden.

dyD9UfO.jpg

Endret av Naigewron
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjøpt nytt brett, og med ny power supply løsning, samt en external switch. 

Brettet er et pedaltrain nano+ med en cioks dc4 og en powerbank på 20.000mAh. Kan om nødvendig plugge hx stomp strømforsyningen i dc4 å kjøre hele brettet på den, om powerbanken skulle gå tom. 

20210302_161115_HDR(1).jpg

20210302_161140(1).jpg

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Som regel stenger vi jo slike gamle tråder som plutselig dukker opp, men denne gangen har jeg ikke hjerte til det. Dette var for morsomt.
    • nå var vel ikke trådstarter ute etter råd om hvem man anbefaler, men heller hvem som driver med slikt. så selv om man ikke har erfaring med neon, er det vel likevel relevant å liste opp folk man vet driver med slikt. og når vedkommende i tillegg har et ganske godt rykte lokalt, er det vel også relevant info, synes du ikke?  
    • Min råd er å ikke anbefale folk de ikke har erfaring med.
    • Den gode, gamle klassikeren i oppdatert versjon selges for 1000,- (pluss frakt).    Selges for å bidra med en slant til det store, sorte slukes som kalles GAS.    Finnkode: 210069425
    • frank hovland, victor manzanera morales, andy hallyday. henki har sluttet for flere år siden, ihvertfall med å ta oppdrag for nye folk. slik jeg har skjønt det, jobber han litt enda, men da hovedsaklig for gamle kunder og slikt. frank er standarden. han gjør godt arbeid, er hyggelig, og ikke særlig dyr. han har veldig mye erfaring med elgitarer, og bygger stathalser selv, så båndbytte er nok noe han gjør en gang i blandt, vil jeg tro. han har en hjelper/lærling for tiden, så vil tro det betyr at ventetiden har gått ned også. han holder på i et lite lokale rett ved siden av hagstrøm/4sound victor er billigst, erfaringsmessig. han lager akustiske gitarer fra bunnen av, men tar en del elgitaroppdrag også. og bånd er jo ganske likt på akustisk og elektrisk. han holder på i kong oscarsgt. andy har jeg ikke brukt, så vet ikke. men han har et godt rykte, etter hva jeg har hørt.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.