Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Rydda i verktøysboden/garasje i går og fant litt noen plankerester og div. Så da var veien kort til å mekke et hjemmelaga pedalbrett til å ha stående på øvingslokalet. Tok ca en times tid og langt i fra noe presisjonsarbeid, men ble fornøyd :)  Skal rote litt mer i boden for å se om vi har et gammelt håndtak jeg kan skru på baksiden. 

520639C5-646A-46DD-B20C-CE950F34DA38.jpeg

19C6BE69-53B6-4CC7-9466-C44FF329DDCC.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dansken skrev:

Ser superkvali ut det brettet! Bruker du den nye MXR Timmy som boost? Hvordan liker du den?

Jeg har egentlig nettopp fått den, så har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil bruke den fast enda. Men liker pedalen meget godt i seg selv, og den stacker veldig bra med samtlige pedaler på brettet virker det foreløpig som. Har den sist i kjeden før delay/stomp, så den kan brukes litt som eq, og som f.eks. boost. Må leke meg litt mer med den før jeg vet akkurat hvordan den vil bli brukt. Veldig transparent.
Er nok uansett en pedal som er anvendelig nok, til at den trygt kan kjøpes uten at man trenger å frykte for et bomkjøp :)

Endret av Slashaxl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardrock-brett: April ‘20 edition. 

Inn: Revv G3 og Voodoo Lab PP ISO 5.

Sistnevnte fikk ikke plass under, så da ble det plass på toppen. Men den leverer 400mA til Drop-pedalen og 18v til EVH Flangeren, så da var det verdt det. 

5778BE47-9E4C-4777-AC8D-DD50A47A07FD.jpeg

Endret av WelhavenT
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

For et år siden hadde jeg menyskrekk, og skulle i alle fall ikke ha pedaler med skjerm på. Men det er noe i fleksibiliteten til disse digitalboksene som er unektelig praktisk da, spesielt når jeg bruker samme brett til akustisk, elektrisk og bass :P

Pnozb0a.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varte én hel måned den forrige versjonen 😅Savna phaseren, så da ble Boss DM-2W erstattet med Mooee Reecho for å få plass til Small Stone (som får strøm fra tuneren). Nå lover jeg å ikke poste flere versjoner på en stund 🤪

Ps: den Revv G3-pedalen er jaggu knall! 

52F4DB00-8FA1-411D-86BB-DF79CDC1A4BC.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.