Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, zed skrev:

Tja,...hva nå? Trenger mer strøm, større pedalbrett?😳😁

 

1198165883_Nho6XJT-Imgur(1).thumb.jpg.7638f4f5fb47486ef552e430266c026a.jpg

Mer strøm og større brett ja, uten tvil. Eventuelt ha et separat brett for FX loopen. 

Må hvetfall ikke kutte ned noe! 

Endret av Troll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettet slik det ser ut i dag.
Signalet går som følger: Tuner -> Fuzz Face klone (germanium) -> Phaser -> Big Muff klone -> Boost & Tube Screamer (i en boks) -> klonet Klon -> Tremolo -> Chorus/Flanger -> delay (reverb på amp). Den lille boksen med stjerne er for drivekanalen på Blackstaren. Det hender jeg putter en wah wah i front også.

pedalbrett-1.jpg

Endret av GreenMan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, svenni skrev:

Jepp en gammel røver det der som har hatt fast plass i mange år og som ikke blir byttet ut med det første nei😎

Hadde faktisk en ordentlig Roland Space Echo for mange år siden. Jeg synes faktisk RE-20 gjør jobben godt! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Audun said:

Hadde faktisk en ordentlig Roland Space Echo for mange år siden. Jeg synes faktisk RE-20 gjør jobben godt! 😊

Så solgte du den?😱😎 En kompis har the real deal og vi har sammenlignet litt, er et godt alternativ RE-20 boksen ja + lettere å drasse med seg:)

Endret av svenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, svenni skrev:

Så solgte du den?😱😎 En kompis har the real deal og vi har sammenlignet litt, er et godt alternativ RE-20 boksen ja + lettere å drasse med seg:)

Den funket ikke som den skulle etter Hvert, og ble så dyr å reparere at jeg ikke så poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, svenni skrev:

Ser den, kjekke uniter når de funker da.

Joda, men RE-20 er absolutt ingen dårlig erstatning. Det vises også på bruktmarkedet. De selges kjapt for relativt bra pris.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smått fått igjen lysten på å spille litt hardere musikk, fra King’s X til gammal Death, og takket være gitarene med humbucker, fått smaken på en skikkelig dose gain/distortion. Så da ble OCDen bytta ut med Amptweaker Tight Metal Jr. Designa av samme fyr som står bak 5150, så en link til EVH-phaser’n også :) 

95AEDF5A-7537-4118-B0B1-BB0977A88291.jpeg
tuner>drop>phaser>distortion>flanger>delay

Endret av WelhavenT
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.