Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror aldr jeg har bidratt noe her, men uansett, slik ser mitt ut og slik har det vel sett ut de siste fire årene. Novaen tror jeg må være det beste price to preformance-produktet man kan plukke opp på finn. Ikke bransjens beste lyder, men god damn, man kan plukke opp en nova til under 2k. IMG_20191101_111831.thumb.jpg.4f7227cc82b449aeb306950a8f9242d6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp fått lånt meg en gammel TC electronic chorus/pitcher/flanger så da blei det veldig trangt på brettet. Gikk derfor til innkjøp av flate patchkabler og da blei det plutselig masse plass på brettet. 

20191110_pedalbrettnu.jpg

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, GreenMan skrev:

Har nettopp fått lånt meg en gammel TC electronic chorus/pitcher/flanger så da blei det veldig trangt på brettet. Gikk derfor til innkjøp av flate patchkabler og da blei det plutselig masse plass på brettet.

Flate patchkabler er genialt. Kjøpte noen forleden, og de gjorde brettet langt mer effektivt. Bytter ut resten ved første anledning. Var faktisk utsolgt på 4Sound i Trondheimsveien her om dagen, så det er nok flere som har oppdaget disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.