Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herlig. Den stacker veldig bra med en overdrive foran, ja. Jeg liker også å kombinere den med en Fuzz Face. 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mesa-brettet måtte bygges om litt i dag, for å få plass til Boss DD-500 og ikke bli kvitt andre enn T-Rex Replica. Derfor havnet tuner og overdrive litt på kanten i hjørnet. Heldigvis lider jeg ikke av OCD så det går helt fint! Boss 6 - Andre 3 på dette brettet nå... Replicaen skal jeg få bruk for på et annet brett!

DSC04535.JPG

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet litt på hjemmebrettet. Må si at det her funker nå innigranskauen bra. Cornish + moduleringssiden av Dark Side med en solid dæsj Volante låter helt vilt. DOD’n er den første pedalen jeg kjøpte, må ha vært i 1990-ish. Fortsatt gull.40273B45-EEB9-455D-8048-6872903DF2C0.thumb.jpeg.fa3052d27c4ba968c6330fe5230659fe.jpeg

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt hjelp fra @elektronaut, ble det en liten DIY erstatning for JHS sin Red remote (400,-). "VIM Wood remote" (0,-) debuterer herved som fotomodell, sammen med et overraskende stabilt pedalbrett for tiden. Digger siste kjøpet, JHS Morning glory, men ellers er det meste hårreisende gamle greier. Får vel prøve å finne en unnskyldning for å kjøpe en Boing reverb eller noe :)

pedalbrett juni 19.jpg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.