Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Mesa-brettet måtte bygges om litt i dag, for å få plass til Boss DD-500 og ikke bli kvitt andre enn T-Rex Replica. Derfor havnet tuner og overdrive litt på kanten i hjørnet. Heldigvis lider jeg ikke av OCD så det går helt fint! Boss 6 - Andre 3 på dette brettet nå... Replicaen skal jeg få bruk for på et annet brett!

DSC04535.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet litt på hjemmebrettet. Må si at det her funker nå innigranskauen bra. Cornish + moduleringssiden av Dark Side med en solid dæsj Volante låter helt vilt. DOD’n er den første pedalen jeg kjøpte, må ha vært i 1990-ish. Fortsatt gull.40273B45-EEB9-455D-8048-6872903DF2C0.thumb.jpeg.fa3052d27c4ba968c6330fe5230659fe.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt hjelp fra @elektronaut, ble det en liten DIY erstatning for JHS sin Red remote (400,-). "VIM Wood remote" (0,-) debuterer herved som fotomodell, sammen med et overraskende stabilt pedalbrett for tiden. Digger siste kjøpet, JHS Morning glory, men ellers er det meste hårreisende gamle greier. Får vel prøve å finne en unnskyldning for å kjøpe en Boing reverb eller noe :)

 

pedalbrett juni 19.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mitt lille brett. Har et par pedaler som ikke får plass på brettet, så det blir nok et DIY prosjekt tenker jeg. Kanskje litt overflødig med overdrives, men jeg syns at de låter og oppfører seg så forskjellig, gøy å eksperimentere litt. 

Bruker Boss BD2 til blues, solo og cleanboost.

Sweet Honey duger mest til cleanboost, ikke så veldig allsidig ellers.

Den hvite er en TS9 klone fra Musikding, brukes til å tighte opp high gain og leads, veldig fyldig og herlig lyd. Fantastisk pedal. 

SD1 syns jeg låter bedt til å booste dirty Marshall vreng, syns den ellers er litt kresen på amp. 

Mooer kompressoren står konstant på, fin liten sak. 

20190704_192114.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Det er en stund siden sist jeg var inne her.

Jeg fjernet 2 pedaler og har tilføyd 2 som jeg er veldig fornøyd med:

68CEAF2D-8D43-44B3-930D-E51678CD0EFE.jpeg

Super Clean er en grom buffer/boost fra Xotic.

Dirty Boy er en pre amp/overdrive/boost som er en av de beste pedalene jeg har kjøpt. Lyden er fyldig og grom også er det så mange lyder å velge i. 

I tillegg så får jeg også nå brukt DSM noisemaker Mini Omni Cabsim og den er det enda flere gromme overdrivelyder på 😁

Endret av Gitarcowboy
La til tekst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
15 minutes ago, CaptainSexy said:

Pedalbrett 2.0 

Gigrig Quartermaster, Pedaltrain Novo 24 og Ceriatone Centura. 

Har også bestilt Peterson Strobostomp HD, da Polytune går meg på nervene. 

Veldig fornøyd med loopswitcher! 🤓

14AF5EAF-3038-44DD-B603-9CC1E7B8ECC7.jpeg

Vakkert! Men litt utsatte plugger i bakkant av brettet? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.