Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Siden tråden ble dratt opp til toppen igjen så kan jeg jo poste denne. Jeg har en pedal til på vei, pluss én eller to andre på innkjøpsplanen, men jeg tror jeg begynner å komme inn på noe (famous last words :D ).

Forsøker så langt som overhodet mulig å holde brettet kompakt, så jeg håper på å klare meg med denne sizen i overskuelig fremtid. Brettet dekker mine to behov: Akustisk gitar koblet i PA-anlegg i bandsammenheng, og elektrisk gitar koblet rett i audio interface hjemme.

Bilde fra en spillejobb på et julebord forrige helg; første gang jeg endelig fikk brukt brettet :) 

pedalboard_800x800.jpg.2cff16cf182691cbcb08942901f77d91.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Naigewron skrev:

Siden tråden ble dratt opp til toppen igjen så kan jeg jo poste denne. Jeg har en pedal til på vei, pluss én eller to andre på innkjøpsplanen, men jeg tror jeg begynner å komme inn på noe (famous last words :D ).

Forsøker så langt som overhodet mulig å holde brettet kompakt, så jeg håper på å klare meg med denne sizen i overskuelig fremtid. Brettet dekker mine to behov: Akustisk gitar koblet i PA-anlegg i bandsammenheng, og elektrisk gitar koblet rett i audio interface hjemme.

Bilde fra en spillejobb på et julebord forrige helg; første gang jeg endelig fikk brukt brettet :) 

pedalboard_800x800.jpg.2cff16cf182691cbcb08942901f77d91.jpg

Classy. Vurderer å fikse meg noe slikt selv, til de jobbene jeg ikke har skoleelever til å bære for meg. ?

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, lokmund said:

Jeg er nysgjerrig på samtlige pedaler!

Fra høyre til venstre:

- Treble booster (type Rangemaster)
- Fuzz Factory med en haug ekstra knotter, fordi.. øh
- OCD
- Suhr Riot
- Boss DM-2 med optisk modulasjon
- Boss RC-1

I haugen bak der: D*A*M Meathead Deluxe, Tube Screamer, King of Tone, Boss HM-2, Tone Bender mkII

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, elektronaut skrev:

Fra høyre til venstre:

- Treble booster (type Rangemaster)
- Fuzz Factory med en haug ekstra knotter, fordi.. øh
- OCD
- Suhr Riot
- Boss DM-2 med optisk modulasjon
- Boss RC-1

I haugen bak der: D*A*M Meathead Deluxe, Tube Screamer, King of Tone, Boss HM-2, Tone Bender mkII

Damn son! Er samtlige kitbygd eller lager du selv fra bunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 23.56, Griffin skrev:

Sinnsykt lenge siden jeg gjorde noen endringer på brettet, en liten update... nytt av dagen er selvsagt Rockaway Archer og Nano POG’n...

A405C102-8C90-4AC2-B9E8-13F38F30330A.jpeg

Hvilket brett bruker du? Ser ut til å ha noenlunde samme dimensjoner som jeg er ute etter, må ha minst 50x30 cm. Vurderer Palmer Pedalbay 60 (60x30) fra gear4music. 896,- inkl. frakt. 

Endret av WelhavenT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, WelhavenT said:

Hvilket brett bruker du? Ser ut til å ha noenlunde samme dimensjoner som jeg er ute etter, må ha minst 50x30 cm. Vurderer Palmer Pedalbay 60 (60x30) fra gear4music. 896,- inkl. frakt. 

Ser ut som et Pedaltrain Classic Jr. for mine utrente øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Naigewron skrev:

Ser ut som et Pedaltrain Classic Jr. for mine utrente øyne.

Your training is nearly complete young Padawan☺️??

16 timer siden, WelhavenT skrev:

Hvilket brett bruker du? Ser ut til å ha noenlunde samme dimensjoner som jeg er ute etter, må ha minst 50x30 cm. Vurderer Palmer Pedalbay 60 (60x30) fra gear4music. 896,- inkl. frakt. 

Jeg ramler alltid tilbake til Pedaltrain virker det som... og som Naigewron her påpekte så er dette ett Pedaltrain Jr... dog, det er det som heter Pedaltrain Jr. 

Pedaltrain Classic Jr. er de som fortsatt selges og som er åpen i front... mer vennlig mot diverse strømforsyninger mao. Det er denne du vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Griffin skrev:

Your training is nearly complete young Padawan263a.png1f44d-1f3fb.png

Jeg ramler alltid tilbake til Pedaltrain virker det som... og som Naigewron her påpekte så er dette ett Pedaltrain Jr... dog, det er det som heter Pedaltrain Jr. 

Pedaltrain Classic Jr. er de som fortsatt selges og som er åpen i front... mer vennlig mot diverse strømforsyninger mao. Det er denne du vil ha.

Når jeg tenker meg om er det Pedaltrain JR jeg bruker på øvingslokalet ? Det nye brettet skal kun stå på gjesterommet, så det ble billigste variant. Kun så jeg slipper å koble opp sjiten hver gang jeg vil spille litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.