Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Er det noen med et Pedaltrain Metro-brett som kunne gjort meg en kjempetjeneste og tatt noen mål for meg?

Det jeg er ute etter er disse to målene; altså bredde og dybde på undersiden der man plasserer strømforsyningen. Jeg finner ingen som faktisk har listet disse ut noe sted, overraskende nok.

image.png.5a20cbed7a597e75c2711a9ddc543e8b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Naigewron skrev:

Er det noen med et Pedaltrain Metro-brett som kunne gjort meg en kjempetjeneste og tatt noen mål for meg?

Det jeg er ute etter er disse to målene; altså bredde og dybde på undersiden der man plasserer strømforsyningen. Jeg finner ingen som faktisk har listet disse ut noe sted, overraskende nok.

image.png.5a20cbed7a597e75c2711a9ddc543e8b.png

Dybde er 22mm + gummifot på ca 10mm.

Bredde er ca 10cm, bittelitt i underkant.

Målene er tatt fra et Metro 24 brett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... Tetris ?

Brigadieren er en Stand-in for en framtidig Midi-kontrollerbar reverb pedal. Free the Tone AS-1R f.eks som skal passe akkurat. I tillegg er det satt av plass til en EHX Nano POG som jeg tenkte investere i... trangt blir det. God utnyttelse av brettet (Pedaltrain Classic 2).

Nesten så jeg lurer på å selge Brigadieren for å få råd til en AS-1R, men det er jo den sweeteste Delay pedalen jeg har prøvd (IMHO)... men igjen... har egentlig ikke plass til den noen plass ?

IMG_2271.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Ataxia skrev:

Bruke du de sammen eller hver for seg?

Mye fett der forresten. ;)

Takker:-) planen er å bruke det nederste av brettene med råkkebændet og å bruke det sammen med det andre brettet til ambientish- prosjektet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2017 den 22.09, Blix skrev:

Hvordan funket nye Muffen?

Liker den godt. Men, jeg har vent meg til, og foretrekker, allsidigheten og lyden til Thorpyfx- Muffroom cloud' en. Så den blir nok ikke fast inventar på brettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hm, hylla hjemme begynner å fylles opp av pedaler jeg ikke bruker i bandene, så jeg tenker å sette sammen et brett #2. Vil ha en strømforsyning med isolerte utganger og nok utganger, tenker pedal power 2+. Og et brett som er stort nok. Blir fint vårprosjekt, tenker jeg. 

 

 

B4E89577-12F7-434A-A495-4C4115536FFA.jpeg

Endret av WelhavenT
Bedre bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.