Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Den 1.6.2017 at 7.37, svenni skrev:

IMG_0324.thumb.JPG.3454ad41262146e76bf06c0232b33d9b.JPG

Fra total pedal nerd til et "par" pedaler på brettet, er stolt av meg selv og det funker fjell til god gammel JCM 800 rørvreng.

Sist jeg hadde et så slankt brett var vel på slutten av 80 tallet1f60b.png

 

Det er sånn du veit at du begynner å bli voksen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.5.2017 at 15.27, Threechords skrev:

Oppdatert og nå blir det ikke noen utskiftninger på en stund. Endelig veldig fornøyd:)

Eneste er om det dukker opp en Xotic wah. Da ryker nok Crybaby Classic. 

IMG_1212.JPG

Ler av meg selv.. oppdatert brett per 2/6. 

Ceriatone Centura og Wampler Velvet Fuzz på vei inn, mulig Koko Boost er på vei ut. 

 

IMG_1417.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det har vært mange versjoner av pedalbrettet mitt, men jeg har ikke vært 100% fornøyd. Før nå.

Fikk en åpenbaring etter å ha spilt på Friedman-pedalen; jeg var rett og slett lei av low/mid-gain od-pedaler. BE-OD'en er rett og slett noe av det gøyeste jeg har spilt med på lenge. Trimpot'en inni er skrudd ned til kl. 9, gain-knotten til rundt 7-8, allikevel mer enn nok gain. Når vi kommer igang med livespilling med Exeloume igjen, så kommer jeg nok til å bruke Friedman-pedalen istedet for å drasse på ampen. Anbefales! 

Putta på Digitech sin Drop-pedal også, kjekk å ha når man har tre band med fire forskjellige stemminger. 

Droppa det fysiske brettet hjemme, men har nok gøyale pedaler der også til å kose meg glugg. Digitech synth wah - tuner - DOD Carcosa fuzz - OCD - Keeley Super mod workstation. 

Sier som et gammelt jungelord: "... nå blir det ikke noen utskiftninger på en stund. Endelig veldig fornøyd:)". 

IMG_4532.JPG

IMG_4535.JPG

IMG_4541.JPG

Endret av WelhavenT
La til et bedre bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ny pedal inn døra i kveld, så da tok jeg fram "prøvebrettet". Altså, ingen stripsing og slik av kabler. Bare prøver litt forskjellig. Tror jeg har plan for ett brett som kanskje holder lenge. Må bare sjekke hvor i sløyfa hhv Iron og Chime passer inn best... bildet avslører også profilen min på Instagram for den som er nyfiken ?

IMG_1049.PNG

Endret av Griffin
Grammatick leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.6.2017 at 23.06, Griffin skrev:

Ny pedal inn døra i kveld, så da tok jeg fram "prøvebrettet". Altså, ingen stripsing og slik av kabler. Bare prøver litt forskjellig. Tror jeg har plan for ett brett som kanskje holder lenge. Må bare sjekke hvor i sløyfa hhv Iron og Chime passer inn best... bildet avslører også profilen min på Instagram for den som er nyfiken 1f601.png

IMG_1049.PNG

Har aldri blitt helt venn med pedaler inn i Kemper'n. Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kossoff skrev:

Har aldri blitt helt venn med pedaler inn i Kemper'n. Har du noen tips?

Nå har jeg ikke eksperimentert så veldig... jeg har funnet en profil som tar pedaler fint og jeg bruker egentlig kun den profilen...

Har dessverre ikke noen tips annet enn å finne en profil som fungerer godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.