Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke usant. Dette er min andre, og jeg hadde litt problemer med å finne en ny (brukt) da den forrige konka. De lages jo ikke lengre så vidt jeg vet. Har dog brukt denne også noen år nå, og kostet ikke mye. Hva jeg gjør når denne ikke funker lengre, er et annet spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Audun skrev:

Det er nok ikke usant. Dette er min andre, og jeg hadde litt problemer med å finne en ny (brukt) da den forrige konka. De lages jo ikke lengre så vidt jeg vet. Har dog brukt denne også noen år nå, og kostet ikke mye. Hva jeg gjør når denne ikke funker lengre, er et annet spørsmål...

Det blir krise, da må du nok kjøpe deg en annen wah, og en Metal Zone i tillegg... :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aphelion skrev:

Det blir krise, da må du nok kjøpe deg en annen wah, og en Metal Zone i tillegg... :D

Krise blir det ikke, da jeg ikke bruker wah ofte, men nå har du jo kommet med et godt tips på FB! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort med Slaten der @Blix? Fra out på Nemesis til out på Slate? whaat?

På brettet mitt må definitivt looperen ned på nederste rad. Er håpløs å operer når en må ha beinet i lufta over en annen pedal.

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.