Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Da har endelig jeg fått skaffet meg brett, og ikke bare løse pedaler. Og da følger jo selfølgelig flere pedaler til! Da er det bare å fundere på hva neste blir. :P

post-4470-0-70184300-1454618923_thumb.jp

Spiller da på denne herligheten. Rockerverb 50.
post-4470-0-68009300-1454618988_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjektet med å splitte signal og kjøre to forskjellige overdrive til to forskjellige amper ble skrinlagt... mer pes enn det var verd og pedalen jeg brukte til å splitte likte godt å legge til litt støy når jeg gjorde det på denne måten...

Så da ble det slik... Gitar - Line6 G30 - Xotic Wah - TC Polytune - MXR Script 90 - Ibanez Tubescreamer mini - Way Huge Pork Loin - Rockett Pedals Flex Drive - Strymon Brigadier - Amp

Flex Drive og Pork Loin brukes kun til å knekke ampene litt der det er litt volumbegrensninger, Tubescreamer til å gi litt ekstra drive og Brigadier fungerer også som boost, så det er egentlig den eneste pedalen jeg trenger å tråkke på under en låt... en sjelden gang Wah. Ellers så setter jeg pedalen før neste låt. Easy peasy...

Pedalbrett.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Endelig fikk jeg ut fingeren og monterte pedalbrettet med minipedaler. George L kabler og Cioks strømforsyning. Følgende pedaler står på brettet:

TC Polytune mini (Frem til i morgen symbolisert ved hjelp av en Ditto Looper)

Keeley Red dirt OD

One Control Anodized Brown Distortion

Exotic SL Drive

Keeley Katana Boost

TC Vortex

TC Flashback

Pedalbrett mini.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.