Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Takk for det. Kontrolleren er kjempegreier den, men jeg merker meg at jeg blir veldig passiv mtp å tweake og tilpasse lyden live.

Jeg endte opp med å kun bruke ferdigprogrammerte presets, og det ødelegger litt for kreativiteten for min del.

Det går fint an å bruke DPC'en som en normal loopstrip også, men jeg merker jeg ender opp med å bruke bare presets når jeg har det tilgjengelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å kun bruke ferdigprogrammerte presets, og det ødelegger litt for kreativiteten for min del.

Vanskelig det der på et pedalbrett ass. Det er det eneste som gir mening også. Enten 200 pedaler og presets eller bare kjøre oldschool.

Jeg digger brettet mitt men det er meningsløs mye shit fo 5-6 pedaler ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om BigSky (og hvordan bruker du den (sammen/uten Timeline, f.eks.))? Kunne tenkt meg reverb på brettet, og BigSky (eller eventuelt blueSky) er temmelig fristende.

Syns BigSkyen låter veldig fint og er enkel å bruke. Stort sett så har jeg tre preset med varierende mengde klang som jeg bruker live. Bruker stort sett PLATE, men syns BLOOM også er veldig fin. Fikk pedalen litt før jul så har desverre ikke hatt tid til å teste så mye enda. Skal jeg ha veldig markert delay så slår jeg som oftest av reverb - ellers så står den vel alltid på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har eit fint brett og mykje meir pengar enn meg.

Takker :) Har nok bygd opp litt etter litt med kjøp og salg av diverse gitarer, pedaler og forsterkere.

EDIT: Og så skal det legges til at BigSky, DualFusion og Velvet er kjøpt for penger jeg satte tilside når jeg sluttet å røyke og snuse i sommer. Det ble det jaggu penger av! :)

Endret av MrAcid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg slutta med det same i februar (snart et år for f***).

No kjem snart gitaren betalt med tobakkspengar i posten :o sjukt..

Men ja, strøkent brett!

Takker :) Har nok bygd opp litt etter litt med kjøp og salg av diverse gitarer, pedaler og forsterkere.

EDIT: Og så skal det legges til at BigSky, DualFusion og Velvet er kjøpt for penger jeg satte tilside når jeg sluttet å røyke og snuse i sommer. Det ble det jaggu penger av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.