Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Hva tenker du på? Du kan bla i presets på DPCen og bla i presets på Timelinen mens loopstation går i uberørt bakgrunnen ja, om det var det du tenkte på :)

Du har hvit modus på switcheren som styrer loopstation på Timeline, du kan switche over til gul modus som er den manuelle uten at loopstation stopper :) disse er uavhengige av hverandre, og du kan switche frem og tilbake.

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig formulert.
Leste det forige svaret ditt om igjen nå, og fant egentlig ut det jeg lurte på,

om det gikk an å styre ekstrafunskjonene til looperen når den var i "manual mode".

Leste nok litt kjapt første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjermbilde2013-07-25kl094218_zpsb948c58

Riggen min for tiden. :)

Boss volum

MXR dynacomp

Lovepedal Vibe

MXR silicon fuzz

Maxon OD-9

Lovepedal Amp-11

Analogman ARDX20

Amazeo boks for justering av modulasjon og tap tempo på analogman.

Expression for level på delay.

On/off expression for modulasjonsrate på delay

Neunaber stereo wet reverb

Alt blir poweret av en Voodoo Lab 4x4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

.

Slik ser brettet ut akkurat nå. Signalkjede er:

Ernieball volume pedal

TC electronic polytune

Jhs pollinator fuzz ( denne er tidlig i kjeden siden den ikke liker seg etter en buffer.

Electro Harmonix micro pog

Jhs superbolt

JAM pedals tube dreamer 72

Jhs panther delay

Boss dd-20

Boss rv-5

På brettet er det også en Electro harmonix holy grail og en road rage tap tempo som for øyeblikket ikke er i bruk. Slik ser det ut akkurat nå men jeg bytter pedaler av og til :) still gjerne spørsmål!post-13556-0-36979200-1376510993_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Resultatet er to pedaler ødelagt. Screameren håper jeg å få kristoffereide til å reparere i og med at det var han som satte den sammen. Boss wah'en må jeg nok bytte ut. Har sendt en forespørsel på en som ligger på finn, men hvis det ikke blir noe av, og noen her har en de vil kvitte seg med, er det bare å rope ut! De andre fikk jeg rensket opp såpass at de i hvert fall virker pr. nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet er to pedaler ødelagt. Screameren håper jeg å få kristoffereide til å reparere i og med at det var han som satte den sammen. Boss wah'en må jeg nok bytte ut. Har sendt en forespørsel på en som ligger på finn, men hvis det ikke blir noe av, og noen her har en de vil kvitte seg med, er det bare å rope ut! De andre fikk jeg rensket opp såpass at de i hvert fall virker pr. nå.

Kjipt det der. Har du vurdert noe beskyttelse for de når de er med på gig? F.eks et plexiglass som står foran pedalene og beskytter mot alkohyle væsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En vanvittig forenkling her... her er brettet jeg har på Mesa Roadsteren.

Mesa-brett.jpg

Foran ampen har jeg bare en wah-wah, Tuner, Mad Professor Little Green Wonder, Little Big Muff og en volumpedal. Det er jo vreng så det egentlig holder i massevis i ampen..

Men det er i FX-loopen det har skjedd store ting! Bort med alt, og inn med en Zoom MS-70CDR. Den har alt jeg trenger og mye mer.. Kan ha seks effekter i valgfri rekkefølge i den. Jeg har disse lagt inn, og jeg kan jo slå av eller på hver enkelt av dem.

- 6 bånd EQ (alltid på)

- Vibrato

- Noise Reduction (alltid på)

- Chorus

- Carbon Copy Delay (Zoom sin versjon da...) (Som regel alltid på)

- Spring Reverb (bruker ikke denne, kun ampens sin reverb..)

Den har også tuner, men jeg liker å ha en tuner som alltid er på, pga. mangel på gehør!

Jeg har beholdt Mad Professor Deep Blue Delay, den bruker jeg på det andre brettet, på Ibanez TSA15 ampen.

Må si jeg er kjempefornøyd med MS-70CDR! Billig og låter knallbra! Den har jo absolutt alt man kan ønske av effekter, unntatt vreng og ampsim, og de låter bra! Faktisk veldig bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.