Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Pedalene mine i en Diago pedalkoffert :)

Det meste er vel kjente saker utenom footswitchene til hjerte i riggen, en Diezel Einstein 50W topp.

- Diezel channel- og masterswitch.

- Hardhat modeswitch til Einstein bygget av forumitt EBT, som også har moddet ampen.

- Flashbacken står i parallell effektsløyfe.

Funker som et fjell for meg :)

post-7136-0-96550800-1363548514_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en del pedaler som snart skal ut, og størrelse på pedalbrett skal minst halveres.

Jeg tokk bilde kun for for å ha det i fotoalbum med gode miner, og for å imponere kjerringa. :D

Tror ikke at så mange pedaler ville fungere uansett. Her på bildet pedalene er kun stablet, har ikke prøvd å koble dem alle sammen, og årsak for det er at jeg trodde at jeg på nettet bestilte en 24" pedalbrett, men innsted bestilte jeg en 32".......tja,...det kan skje det og. :unsure::D

n4jvvk.jpg

4hzlly.jpg

Endret av zed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Burde kjøpt et større brett.. Gjenstår bare å bestille en kilometer kabel og ei bøtte med plugger...

*BILDE*

Dette blir et kult oppsett! Ser ut til at vi har ganske lik smak når det gjelder pedaler og oppsett.

Hvor kommer brettet fra? Vertex?

Edit: så på TGP at det var Rufo.

Endret av Ibanez Prestige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufo ja, de lager good shit :) Kjøper lokalt om det er konkurransedyktig kvalitet og pris :)

Litt usikker på om jeg skal ha XTS pedalen eller gode gamle Mighty Red Distortion på brettet. Ellers er jeg nokså fornøyd med oppsettet per idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt Suhr Riot, Wampler Pinnacle, Catalinbread DLS V2 tidligere. MRD er ikke så allsidig som noen av de andre, men den matcher godt oppsettet mitt, og jeg synes den låter finere enn de andre i bandsetting.

XTS'en på bildet er også marshall-greier, er regna for å være the shit, men vet ikke om jeg synes den låter like fint som MRD faktisk. Den må dog ha enten compressor eller EP booster foran seg for å virkelig låte, men da låter det sjeforama. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.