Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det best utstyrte brettet, men en kanalswitch, cleanboost og en BBpreamp står på innkjøpslista

DSC00820.jpg

Men på den andre siden har jeg egentlig det jeg trenger, så vi for se om det blir en nedskalering av pedalbrett når det "nødvendige" er på plass

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nova Delay og Fuel Tank? High five! ^_^

Whoopyshhh!!

@Mtorger, Aphelion:

Har ikke prøvd hendrix whaen, men zakk whaen er vel egentlig bare en standard wha som er litt rodda for å takle vreng bedre.

Men kunne tenkt meg en med litt mer innstillingsmuligheter så det spørs om denne blir skiftet ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pedalboarddi0.jpg

pedalboarddi0.f8904077f4.jpg

For de som skulle lure på signalveien:

T-Rex Twin Boost

ISP Decimator

Morley Volume Plus

Budda Wah (m/LED-mod som jeg gjorde selv i dag)

Korg Pitch Black

T-Rex Replica

TC Electronic Nova Modulator

Alt får støm fra T-Rex Fuel Tank. Brettet er T-Rex Tone Trunk 55, og patchekablene er switchcraft.

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som skulle lure på signalveien:

T-Rex Twin Boost

ISP Decimator

Morley Volume Plus

Budda Wah (m/LED-mod som jeg gjorde selv i dag)

Korg Pitch Black

T-Rex Replica

TC Electronic Nova Modulator

Alt får støm fra T-Rex Fuel Tank. Brettet er T-Rex Tone Trunk 55, og patchekablene er switchcraft.

Godt å se du får brukt kablene:)

Masse lekkert på bretet ditt her. Hvor fornøyd er du med Korg Pitchblack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du får brukt kablene:)

Masse lekkert på bretet ditt her. Hvor fornøyd er du med Korg Pitchblack?

Ja, veldig fornøyd med de kablene der! De tåler en trøkk (har allerede fått litt juling uten å ta skade av det).

Korg Pitch Black er suveren. Føles mer nøyaktig og "rolig" enn min forrige tuner, Korg DT-10. I tillegg er den true bypass, og den lager heller ikke ulyder når du stemmer (DT-10 kan gi fra seg LED-støy når du stemmer, som er plagsomt som F). Mer kompakt er den også, og som du ser på brettet mitt så var det nødvendig for å få plass til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du Buddaen? Får en på onsdag.

Jeg liker den godt. Den er meget god som en "klassisk" wah, men highgain-folk vil kanskje ønske seg et bredere sweep (lenger ned i frekvensområdet og lenger opp også) og mer trøkk. Jeg spiller med det jeg kan kalle "klassisk hard-rock"-vreng, og her gjør den jobben fint og greit. Den låter bra i det frekvensområdet den dekker. Jeg kunne kanskje ønsket meg et større sweep, men det kunne gått ut over godlyden den faktisk fikser utrolig bra i det sweepet den jobber i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.