Web Analytics
Jump to content

Marshall?

Toffa
 Share

Recommended Posts

nåja hvis det passer bedre så synes jeg forsåvidt mye av det godlyd har er bra..

men fyttigrisen for noen priser...

har tatt turen flere ganger på butikken å fått prøvd litt av hvert..

i mine 25 år som gitarist har jeg prøvd mye utstyr, veldig mye.

deler bare egentlig bare egne erfaringer om hva jeg synes er best.

har i tilegg også spilt en del gigger og festivaler med masse gode band opp i gjennom åra.

har i disse sammenhenger sett og prata med masse flinke folk fra band som jorn,triosphere,enslaved,einherjer,tekrø,dismember,carnivora å en hel hau andre jeg ikke kommer på..

(har ennå tilgode å se produkter fra godlyd i deres rigger :D )

vel nok sagt ,jeg foretrekker selv min marshall jcm800 kjørt gjennom et org marshall kabinett.

jeg liker ikke 900 og 2000serien heller..

nettrom,når det gjelder marshall så er vi to egentlig helt enige..

Edited by pop

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

de nye marshall'ene ser jo flotte ut.

Kjøper du amp utfra utseende? «Ååååååh, jeg skulle hatt en Soldano preamp, altså, de er jo sååååååå herlig i den lilla-fargen, som du jo vet går veldig godt til sceneklærne mine!»

Kjøper du amp utfra utseende? «Ååååååh, jeg skulle hatt en Soldano preamp, altså, de er jo sååååååå herlig i den lilla-fargen, som du jo vet går veldig godt til sceneklærne mine!»

Må passe på at du ikke kjøper versjonen som er blå da. :P

jepp, kjøper bare utstyr etter utseende ;)

I det store og hele er ens personlige smak som teller. Selv har jeg prøvd litt forskjellige forsterkere, men foretrekker marshall. Om noen liker Mesa Boogie har jeg ingen problemer med det. Bare greit at det finnes en del forskjellig på markedet slik at man kan prøve seg fram til "sitt" merke.

Guest Ziggy Stardust

Valvestateserien er jo til for å slaktes. MG og VS er jo rimelig forferdelige amper. Er så og si umulig å få god lyd ut av dem.

Derimot etter å ha testa ampen min rimelig høyt har jeg sett lyset. Skal aldri la denne gå fra meg, denne går i grava med meg. SATAN for en lyd.

Valvestateserien er jo til for å slaktes. MG og VS er jo rimelig forferdelige amper. Er så og si umulig å få god lyd ut av dem.

Derimot etter å ha testa ampen min rimelig høyt har jeg sett lyset. Skal aldri la denne gå fra meg, denne går i grava med meg. SATAN for en lyd.

Selvom du ikke klarer å få god lyd ut av den betyr det ikke at den suger!

hva har det med marshall å gjøre?

Veldig mye egentlig når forsterkeren min er en marshall, og enda mer har den med saken å gjøre siden folk her har slaktet valvestate serien...............noob

Tøffen, ikke rart de slakter den når den suger..

Nå skrev jeg like voksent som deg