Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall?


Toffa

Anbefalte innlegg

nåja hvis det passer bedre så synes jeg forsåvidt mye av det godlyd har er bra..

men fyttigrisen for noen priser...

har tatt turen flere ganger på butikken å fått prøvd litt av hvert..

i mine 25 år som gitarist har jeg prøvd mye utstyr, veldig mye.

deler bare egentlig bare egne erfaringer om hva jeg synes er best.

har i tilegg også spilt en del gigger og festivaler med masse gode band opp i gjennom åra.

har i disse sammenhenger sett og prata med masse flinke folk fra band som jorn,triosphere,enslaved,einherjer,tekrø,dismember,carnivora å en hel hau andre jeg ikke kommer på..

(har ennå tilgode å se produkter fra godlyd i deres rigger :D )

vel nok sagt ,jeg foretrekker selv min marshall jcm800 kjørt gjennom et org marshall kabinett.

jeg liker ikke 900 og 2000serien heller..

nettrom,når det gjelder marshall så er vi to egentlig helt enige..

Endret av pop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de nye marshall'ene ser jo flotte ut.

Kjøper du amp utfra utseende? «Ååååååh, jeg skulle hatt en Soldano preamp, altså, de er jo sååååååå herlig i den lilla-fargen, som du jo vet går veldig godt til sceneklærne mine!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nye marshall'ene ser jo flotte ut.

Kjøper du amp utfra utseende? «Ååååååh, jeg skulle hatt en Soldano preamp, altså, de er jo sååååååå herlig i den lilla-fargen, som du jo vet går veldig godt til sceneklærne mine!»

Må passe på at du ikke kjøper versjonen som er blå da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nye marshall'ene ser jo flotte ut.

Kjøper du amp utfra utseende? «Ååååååh, jeg skulle hatt en Soldano preamp, altså, de er jo sååååååå herlig i den lilla-fargen, som du jo vet går veldig godt til sceneklærne mine!»

jepp, kjøper bare utstyr etter utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og hele er ens personlige smak som teller. Selv har jeg prøvd litt forskjellige forsterkere, men foretrekker marshall. Om noen liker Mesa Boogie har jeg ingen problemer med det. Bare greit at det finnes en del forskjellig på markedet slik at man kan prøve seg fram til "sitt" merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Valvestateserien er jo til for å slaktes. MG og VS er jo rimelig forferdelige amper. Er så og si umulig å få god lyd ut av dem.

Derimot etter å ha testa ampen min rimelig høyt har jeg sett lyset. Skal aldri la denne gå fra meg, denne går i grava med meg. SATAN for en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valvestateserien er jo til for å slaktes. MG og VS er jo rimelig forferdelige amper. Er så og si umulig å få god lyd ut av dem.

Derimot etter å ha testa ampen min rimelig høyt har jeg sett lyset. Skal aldri la denne gå fra meg, denne går i grava med meg. SATAN for en lyd.

Selvom du ikke klarer å få god lyd ut av den betyr det ikke at den suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har det med marshall å gjøre?

Veldig mye egentlig når forsterkeren min er en marshall, og enda mer har den med saken å gjøre siden folk her har slaktet valvestate serien...............noob

Tøffen, ikke rart de slakter den når den suger..

Nå skrev jeg like voksent som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.