Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

To nye sanger av metallica


Anders666

Anbefalte innlegg

Ikke bra, ikke bra. Har aldri likt Metallica noe særlig, men dette er I ALLEFALL ikke bra. Gitarspillet til Kirk er helt forjævlig.

Videoene har vært oppe før btw. Ligger en annen tråd med andre kommentarer om sangene hvis du søker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få trekke tilbake litt av det jeg sa. Mente ikke såpass at jeg ikke liker Metallica i det hele tatt, selv om det faktisk vil bety det i forhold til det jeg skreiv.

Noe av Metallica kan være ganske kult, og det aller meste er grei nok musikk. Er for det meste gitarsoloene til Kirk jeg ikke har sansen for...

I allefall, det jeg mente å si er at Metallica ikke har vært blandt de aller største for min del

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns den første sangen var veldig bra!

den andre minnet meg noe om fuel. men var ikke så veldig bra. metallica har laget ca 25 nye sanger så det blir nok mye bra på den nye plate! fortsatt håp!

Endret av Fr0st
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første høres helt grei ut, forhåpentligvis gir produksjonen på den nye plata mer trøkk til låtene sånn at man hører hele potensialet. St. Anger hadde jo noen bra låter som var bra live, men som ikke funket i studio. Denne virker som ei låt som faktisk kan bli bra, med ferdig tekst og skikkelig tung produksjon.

Den andre var det verre med. Minner om noe Offspring kunne laget, og det er ikke positivt når det er Metallica som spiller. Kunne sikkert funket for et annet band, men det passer ikke Metallica. Og ja, Kirk er på bærtur på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir iallfall jævli teit å synse over dette her. Er jo også fire måneder siden dette ble diskutert i stykker sist.

Om man hører på for eksempel New Song 1 fra Berlin og så England noen dager senere er det forandret litt på låta. Dette er to demoer fra totalt 20-25 låtdemoer de har. Det er ikke en gang sikkert om de kommer til å dukke opp på skiva. Husk at Dead Kennedy Rolls ble spilt to ganger i 02, og St.Anger kom i 03. Uten den låta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.