Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjeldene album


Eddie Van Halen

Anbefalte innlegg

Hellacopters - I'm in the band. 12" singel, picturedisc med pizzatrykk (hellacopterslogoen er skrevet i tomatsaus), levert i noe som ser ut som en original pizzakartong. Singelen er trykket i 1500 eks, regner med at det kvalifiserer som sjelden?

Har også DumDum Boys' single "Ikke Faen" (noe pappa klikka på da han dukket opp på rommet mitt en gang jeg spilte den), den er visst også gitt ut i ca 1500 eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Hellacopters - I'm in the band. 12" singel, picturedisc med pizzatrykk (hellacopterslogoen er skrevet i tomatsaus), levert i noe som ser ut som en original pizzakartong. Singelen er trykket i 1500 eks, regner med at det kvalifiserer som sjelden?

Har også DumDum Boys' single "Ikke Faen" (noe pappa klikka på da han dukket opp på rommet mitt en gang jeg spilte den), den er visst også gitt ut i ca 1500 eks.

Tror nesten vi må få se bilde av Hellacoptersplata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er Dire Straits - Brothers in Arms albumet på LP fra 1985 sjelden?

og og Jimi Hendrix Featuring Little Richard?

Må nok skuffe deg der, i hvert fall angående Dire Straits.

Er ingen stor samler, så jeg har ikke så mye sjeldent å vise til.

Ulver - Vargnatt 10", Aura Noir - Dreams like deserts (Hot records), Metallica - The 5.98 EP 12" og en haug med limited-greier som kanskje blir verdt noen kroner om 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Dire Straits - Brothers in Arms albumet på LP fra 1985 sjelden?

og og Jimi Hendrix Featuring Little Richard?

Må nok skuffe deg der, i hvert fall angående Dire Straits.

Er ingen stor samler, så jeg har ikke så mye sjeldent å vise til.

Ulver - Vargnatt 10", Aura Noir - Dreams like deserts (Hot records), Metallica - The 5.98 EP 12" og en haug med limited-greier som kanskje blir verdt noen kroner om 20 år.

du skuffa meg nok ikke... men det kunne jo hende... har ikke peiling på sånnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle seigmen utgivlense bortsett fra kastetten "Det finnes alltid en utvei" og EP "Opera for the crying machinery".

Ellers har jeg mange limited edition utgaver av mye forskjellig snacks. Ganske mange Cd'er jeg har dobbelt opp med fordi jeg først har kjøpt den vanlige utgaven og deretter funnet en limited edition som jeg bare har "Måttet ha".

m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står et nummer på plata som man kan skrive på google, så kommer det hvilket opplag det er og hvor den ble sluppet, min viser seg foresten å være import-utgaven, så den ble sluppet i 1968.

En kamerat sa at det gjøres slik, vet ikke hvor riktig dette er jeg, eller om det er slik i det hele tatt.

Her er siden jeg fikk på google når jeg skrev nummeret (smal 2835)

http://www.jpgr.co.uk/pctc255.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.