Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen her som har kjøpt LP standard faded?


mboogie

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en sånn, men er litt usikker på om jeg skal vente på at lokale sjappa får inn cherry fargen, eller om jeg bare skal ta honeyen som de har inne. Kunne noen tatt ett bilde som representerer hvordan gitaren faktisk ser ut?

Har funnet noen bilder på gibson siden, men de lyver som bare juling. Cherryen ser jo nesten rosa ut.

Hadde vært supert om noen av dere som har gitaren ville gjort meg den kjempetjenesten å få tatt noen gode bilder av den. Gjerne uten blitz i godt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en del cherryer på bildegoogle tingen. Og de så fete ut syns jeg. Der kunne en klart se "flammene" i treet feks. Og fargegraderingen fra lyst til mørkt. Det kan mann ikke på pressebildene til gibson. Vet jo at trevirket osv varierer fra gitar til gitar, men det viktigste for meg er å vite om den ser ut som en cherry som har mista klarlakken, eller om den ser ut som en rosa gitar med litt bølger som på bildet her :

http://www.gibson.com/Products/GibsonElect...ard%20%281%29/#

Endret av mboogie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at alle gitarene ser forskjellige ut, derfor kommer du ikke langt med et bilde uansett om det er Gibson eller en her som har tatt det. Personlig syns jeg Honeyen ser fetere ut, da cherryene som jeg har sett ikek har sett særlig cherry ut.

det stemmer som holyman sier,finish på disse gitarene er veldig forskjellig.

så på 3 forskjellige honey burst på den lokale sjappa å ingen av dem var like,faktisk veldig stor forskjell.

mitt tips,ungå å kjøpe over nettet,se heller etter den fineste i sjappa..

hvis noen skulle bestille over nett så ville de aldri ha fått den fineste...garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.