Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kristiansand, anyone?


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Tenkte å endelig komme meg igang og skaffe meg band. Trenger virkelig noen å spille med.. Merker at jeg er lei av å sitte å spille uten å komme meg noested. Er gitarist på 18 år som har hatt leadrollen i alle mine forrige band, så er vel den rollen jeg håper å fortsette i ;) Er ute etter å spille skikkelig rock'n'roll/punk. Mitt tidligere band har alle vært i sjangeren "Skandirock" (les: ala Turboneger/Hellacopters/Gluecifer) er det jeg kan spille best så kunne vel tenkt meg å fortsette noe i den retningen men er åpent for det meste. Hører mest på hardrock fra 70- og 80-tallet..

Noen som har lyst å spille litt god gammel rock? Gi beskjed.

Får lappen om ca en måned så har da mulighet for å komme meg litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Å spille noe punk/rock høres jo artig ut det. Jeg spiller bass og gitar. Har ikke spilt gitar så forferdelig lenge, men hadde vært kult å spilt gitar i et band for en gangs skyld.

Heh, gjør jo ingenting med 2 gitarister. Bare å gi beskjed (PM ellerno) om du har lyst til å være med å spille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Kan råde deg å henge en plakat/lapp/notis/slenge igjen en beskjed på skolen hvor jeg går. Er tross alt der du finner de fleste musikerne ;) Kan høre med noen for deg om du vil.

Heh, om du overhører noen som trenger gitarist må du ikke nøle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spille noe punk/rock høres jo artig ut det. Jeg spiller bass og gitar. Har ikke spilt gitar så forferdelig lenge, men hadde vært kult å spilt gitar i et band for en gangs skyld.

Visste ikke at du spillte noe instrument.

Trodde du bare hoppa rundt på scena som en gal og brøla jeg. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at du spillte noe instrument.

Trodde du bare hoppa rundt på scena som en gal og brøla jeg. :ninja:

Åh nei du. Jeg er et multitalent uten like :P Spiller opprinnelig bass, men har spilt gitar nå i ca. litt over et år. Spiller jo bass i blandt annet Second Shadow.

Her du bildebevis tilåmed :ninja:

P1010027_.jpg

Endret av causeofdeath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan råde deg å henge en plakat/lapp/notis/slenge igjen en beskjed på skolen hvor jeg går. Er tross alt der du finner de fleste musikerne ;) Kan høre med noen for deg om du vil.

standar kommentar fra en vågsbygd elev;)

hør rundt på andre skoler også, ligger mye talent rundt om i distriktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.