Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fra alle oss (eller rettere sagt meg), til alle dere:


Gersen

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå har jeg gjort omtrent som Typhus, og spilt inn en juleplate, som jeg gir til venner og familie som en slags julepresang. Gir også til dere her på GN, i samma slengen (aaaw). Har prøvd å lage forskjellige vrier på tradisjonnelle julelåter. Er helt fersk på dette med innspillinger, så noe kan låte litt skranglete/billig. Mye fordi jeg også fant sent ut at jeg skulle lage en juleplate, ble i alle fall en 2-3 spor, litt hastverksarbeid. (Når jeg vet at jeg har en tidsfrist på noe, hender det at det kan bli dårligere en ventet.)Noe småsure gitarer er det også der, pga. at strengene mine klarte å få seg en real smell, for en liten stund tilbake, slik at de ikke holder stemminga like godt.. Bassen er også sur til tider, fordi bassgitaren jeg brukte er eldgammal, og ikke så alt for godt tatt vare på, men jeg synes den dugde. (Ikke har jeg skifta strenger på'n på en 2-3 år heller :P Begynner å bli på tide...)

Selve plata har vel litt mindre trøkk en Typhus sin :P , men ellers har jeg ikke så alt for mye å utsette på den. Moro var det lell. Plata kan du laste ned her.

God jul! :D

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten er nok ''På låven sitter nissen''....

Nå var det det, og Glade jul 2 som jeg brukte mest tid på, og ikke var særlig stressa med å få det ferdig.

Typhus: Mer trøkk, ja... Det har du rett i :P Skulle egentlig ha en rimelig heavy versjon av Musevisa med også, men hadde ikke stort med tid igjen.. Kanskje det kommer som et slags "bonusspor" i romjula, om jeg får tid. Hadde vært artig, egentlig.

Takk til alle :D Nå er det ikke lenge igjen til jul.. Gleder meg til middag og pakker i morra :D

:)

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.