Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KlabbHaugen


KlabbHaugen

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg heter Henry, Henry Haugen :P Bor på en liten plass, men med mye liv som heter Sunndalsøra.

Det hele startet med at faren min kjøpte en billig kassegitar på Rema for 500kr, bare for å ha som pynt. Kjeda meg en dag, så jeg plukka den opp og fant en ganske god side der jeg lærte meg grep og noen få sanger. Det hele utviklet seg å jeg kjøpte meg El-Gitar med forsterker. Etter ett år med spilling hver eneste dag kjøpte jeg meg ny gitar, en Les Paul som er det kjæreste jeg har i dag :) Etter at jeg fikk denne ble det åpnet mange nye muligheter for meg. Alt ble så mye enklere! God gitar vett'u :D Har nå spillt i ett og et halvt år, og spiller fortsatt flere timer hver dag.

Noen band/artister jeg liker:

AC/DC

Thin Lizzy

Gary Moore

Frank Zappa

Black Sabbath

B.B King

Aerosmith

Def Leppard

Motley Crue

Queen

The Rolling Stones

Iron Maiden

Kiss

Går nå i 10'ende klasse å vurderer å gå musikk linja, på Atlanten videregående skole i Kristiansund neste år. Hvis noen som går/har gått dær kan gi meg noen tilbakemeldinger på hvordan det er der, er jeg takknemmelig! :D

Nedefor har jeg bilder av mine gitarer. Den svarte er ikke min, og etter jul SKAL det henge en SG der :P

post-3352-1166796550_thumb.jpg

Endret av KlabbHaugen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.