Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

Det er også en Park :) Tror jeg må ta meg en tur dit en gang.

Jeg liker hva han står for da. At folk skal ikke øre på hva han sier og gjør, men hva han føler når han spiller.

Han sier akkurat det samme som EVH sa i 1978. ;) Jeg har ingenting å si, lytt til gitarspillet mitt, det er min måte å prate på.

Buckethead er en latterlig kopi med store "wannabe martyr"-trekk. Han danser bra, that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tror jeg jammen ikke du har hørt mye om han. Han har en utrolig bra teknikk og, han har skrevet utrolig mange låter. og veldig mange av dem er veldig bra. Det er nesten ikke en ting han ikke kan spille. Er enig at han gjør en ganske bra robot dans, og leker litt Bruce Lee på Scena.

Han spiller jo alltid for fulle hus borte i Amerika, og han spiller ofte. Han har lagd noen utrolig fine låter til sin syke Mor, og så har han lagd en som er ganske ny nå som han lagde til sin avdøde tante.

Han fikk mange store gitarister som Stevie Vai til å gape en gang de satt i studio for å lage noe til en film.

Han tar mye fra andre artister som Jimi Hendrix, men han lager sin egen vri på det, men det meste har han laget selv og er fra der han bor og det rundt han Så du kan si han kopierer, men han er noe eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han karen som speller sammen med Green Day... Husker ikke hva han heter...

Jason White. Synes ikke noe om han jeg. Billie Joe Armstrong derimot. Synes han får for lite cred for den utrolig gode rytmegitarist han faktisk er. Han er jo bare kjent som "han som synger i Green Day".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han karen som speller sammen med Green Day... Husker ikke hva han heter...

Jason White. Synes ikke noe om han jeg. Billie Joe Armstrong derimot. Synes han får for lite cred for den utrolig gode rytmegitarist han faktisk er. Han er jo bare kjent som "han som synger i Green Day".

Billie Joe tar ikke soloen i Holiday engang... Rytmegitarist, ja.. Men ikkeno mer..

Utrolig stemme derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marty Friedman har vel mange ganger sagt at det å synge og spille samtidig nærmest er umulig for han.

men, on topic:

Alex Skolnick

Chuck Schuldiner

Jake E. Lee

Reb Beach

Jeff Waters

Nå tenker jeg bare på hvor lite prat det er om disse gutta på forumet, Reb Beach hadde jo sin tid med Winger ;)(og har det fortsatt)

Endret av Oscar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen ikke du har hørt mye om han.

Er nok ikke av dem som har hørt mest på BHead nei. Men jeg har en god del, og han kan spille, ingen tvil om det, teknikken er også heftig. Men, det er så vilt at det er vanskelig å si om det er totally random eller gjennomtenkt. Colma er en god plate. Vet ikke om alt samarbeid med Les Claypool er til det bedre, noe er hørbart annet ikke - for meg.

Lytter sjelden til gitarister som har mye mindre hørbart. En plate av Vai bestående utelukkende av låter som Alien Water Kiss hadde ikke slått an hos meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.