Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

Må si at Izzy i GNR er rimelig undervurdert. Om du panner lyden til høyre når du hører Appetite, så vil du høre bare Izzy (Slash er alene til venstre :D )

Genial rytme gitarist, som aldri får cred

Er det ikke omvendt? Izzy til venstre og Slash til høyre?? :huh:

Mulig mp3ne mine er blitt litt tullete når jeg la plata inn på maskinen., men der er hvertfall slash til Venstre og izzy til høyre. Om ikke Izzy spiller de fleste soloene da :D Var så dum at jeg hadde plata med meg i bilen, så den får jeg ikke sjekka, da den døde en uverdig død under matta på førersiden :(

Mener jeg leste det en plass hvertfall, og det passer bra med gitarlyden også. Høyre-sida er ganske feit, og har mye vreng mens venstresida er mye tynnere og har mye mindre vreng. De aller, aller fleste lead fills er på høyre side også.. et par på venstre, men Izzy har noen soloer/leads på plata han og. Soloene spilles på begge sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, mente ikke sånn. Jeg gikk jo rund i Bergen en dag, og spørte alle musikk butikker om de hadde en film eller musikk av Buckethead, og det var rett og slett ingen som hadde hørt om han. Når jeg snakker med andre folk, både fra Norge og USA, så er det jammen ikke mange som kan si at de vet hvem han er. Han er likesom bare kjent innenfor de indre kretser synes jeg da :)

Vilken blader er det du sikert til, for det er kanskje noe jeg må se litt nermere på :)

Nei, det aner jeg ikke. Får google litt på det. Mener iallfall bestemt at han har gjort noe med young guitar, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.