Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

Her nevnes mange gitarister som ikke har gjort så fryktelig mye som gitarister, men som allikevel har fått store mengder gull og ære.

Jeg vil da trekke fram noen fantastiske gitarister som jeg selv mener ikke har fått langt på nær så mye ros de burde ha fått...

Phil Keaggy

Joe Chawki

Shawn Lane

Lenny Breau

Gordon Gaines

De tre sistnevnte er ikke lenger blant oss, men heldigvis lever musikken i beste velgående.

litt offtopic, men vet du hvor jeg kan finne mer joe chawki enn det han har på myspacen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si at Izzy i GNR er rimelig undervurdert. Om du panner lyden til høyre når du hører Appetite, så vil du høre bare Izzy (Slash er alene til venstre :D )

Genial rytme gitarist, som aldri får cred

Må si meg ganske enig i det. Kjartan Kristiansen fra DumDum Boys får også mindre oppmerksomhet enn han fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic, men vet du hvor jeg kan finne mer joe chawki enn det han har på myspacen sin?

Tja, Joe has sendt meg noen demoer, pluss masser av små gitarklipp han har spilt inn hjemme. Ingenting av dette ligger ute på nettet, men du kan jo sjekke ut gamlebandet hans, October Thorns på October Thorns @ MySpace

Mulig du allerede har sett den siden, men uansett så ligger det flere låter der som Joe skrev og spilte inn med bandet som 16-åring. Veldig ulikt det han gjør nå til dags, men bra greier allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.