Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil da ta med en som ikke har blitt nevnt ennå. Buckethead er sykt undervurdert, men det er jo det han liker. Å ikke bli tatt så høytidelig. Han liker at hans rykte går fra person til person isteden for fult av reklame på TV og sånn. Han skulle jo få prisen for beste gitarist et år, men han takket nei, så de har vel sluttet å prøve å gi han den.

For meg så er han min apsolutte favoritt. Vet ikke om noe andre synes det her jeg?

Hører ivertfall veldig mye på det, og det er sykt mange album å velge mellom. Alt fra blues til klasisk, til hard metall greie, som jeg ikke har noe navnt på, og til chicken picking :)

Vet at mange ikke synes noe serlig om han, men han har utrolig mange fine sanger, med fult av følelser, og kontroll.

Vil gjerne likt å høre hva andre synes??

Buckethead er en umennskelig god gitarist og han er absolutt undervurdert! Han lager sykt deilige sanger i sjangrene, blues, funk, drum n bass, metal, rock, klassisk, country, ja det meste for å være ærlig.. Han har også både en sykt god følelse på gitaren og i tillegg kan harn spille sykt fort...

Jeg har lastet ned alle albummene hans for jeg finner de rett og slett ikkeher i butikken, det er sykt mye bra der!

tar en sjangse på at dette er soloen jeg vil vise dere...jeg får nemlig ikke lov å gå på youtube på skolenettet.. men denne nam nam nighrain soloen her er über digg!

gå også på youtube og søk på Nothingham Lace!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.