Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

Malcolm young fra acdc! Han spiller rytmisk gitar i acdc, men har hørt ham spille alene, han har overasket meg!

Angus sier selv det var han som lærte han. Og folk hyller Angsu :P uten bror sin ekke sikkert han hadde vært der han er nå :D hehe

Over til det andre,

Lars håvard Haugen/Albert Lee/Chet Atkins syns jeg er et navn folk burde tatt mer opp.

De og Hank Marvin.

Kanskje ikke den mest ekstreme og avansserte musikken, men, prøv å sett noen som kun lever av Skalaer(som feks Malmsteen og Michael Angelo), til å spille som dem.... Skulle vært artig å hørt :D

(ja jeg veit at skalaer brukes til å komponere fram noe, men dere som ikke skal rette på alt skjønner hva jeg mener!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mark Tremonti er flink. :)

Men er han undervurdert? Hvis man ser på det han har utrettet som gitarist og som musiker, og den responsen han har fått, så må jeg si meg uenig i at han er undervurdert.

Ja, men det er vel få som forbinder navnet hans med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er vel få som forbinder navnet hans med noe?

Å være undervurdert og være ukjent er to forskjellige ting. Er man undervurdert så er det egenskapen til vedkommende folk kanskje ser på som dårligere enn den faktisk er.

Men om det har seg slik at folk flest ikkje kan forbinde noke med navnet så betyr det no ikkje at undervurdera fyren, nei, då har dei rettere sagt ikkje nok kunnskapa om fyren til å uttale seg.

Jah, litt dårlig formulert, men fikk ihvertfall sagt då ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være undervurdert og være ukjent er to forskjellige ting. Er man undervurdert så er det egenskapen til vedkommende folk kanskje ser på som dårligere enn den faktisk er.

Men om det har seg slik at folk flest ikkje kan forbinde noke med navnet så betyr det no ikkje at undervurdera fyren, nei, då har dei rettere sagt ikkje nok kunnskapa om fyren til å uttale seg.

Jah, litt dårlig formulert, men fikk ihvertfall sagt då ^_^

Sant nok det.

Men det er nesten det samme da.Nnavnet hans burde være omdiskutert når man diskuterer dyktige gitarister, men det blir det ikke, fordi det ikke er så mange som vet om han. ;)

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel si at jeg er en kjent og undervurdert gitarist...ehm...ja...

Men, jeg synes nok at kanskje James Hetfield er noe undervurdert.

Jaja, kanskje det er feil, men ikke quote meg bare for å si:

"Han er ikke undervurdert. Metallica har vært kjent lenge osv. bla bla bla..." :P

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.