Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Undervurderte gitarister


lightningboy

Anbefalte innlegg

Følgende gitarister mener jeg er veldig undervurdert:

Vito Bratta(White lion) Ja jeg vet han har vunnet pris for beste gitarist osv...

Andy timmons(Danger Danger)

John Sykes(Whitesnake og Thin Lizzy)

CC Deville(Poison)

Dimebag(Pantera)Han har fått veldig mye skryt i det siste, men legg merke til at det var etter han døde.

Hvis man ser på hva karen laget i tenåra så skjønner man godt hva jeg mener.

Trond Øien(Tindrum) Kanskje en enda bedre versjon av Tekrø?

Endret av lightningboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dimebag tronet vel på forsiden til de fleste gitarmagasin mens han levde også.

Jeg er redd denne diskusjonen skjærer ut ganske snart...

Absolutt, han var alt annet en undervurdert gitt..

Da var det igjen bare Øien av trådstarters gitarister da :D

Sikkert flink, men jeg har bare hørt Tindrum så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gitarist da, men Jim Steinman er den mest undervurderte musikeren i verden tror jeg (har skrevet 90% av alle (de bra) låtene til Meat Loaf)

Vet at han har fått nok ære og berømmelse, men synes Kirk Hammet er utrolig undervurdert blandt gitarister. (hvertfall her :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nevnes mange gitarister som ikke har gjort så fryktelig mye som gitarister, men som allikevel har fått store mengder gull og ære.

Jeg vil da trekke fram noen fantastiske gitarister som jeg selv mener ikke har fått langt på nær så mye ros de burde ha fått...

Phil Keaggy

Joe Chawki

Shawn Lane

Lenny Breau

Gordon Gaines

De tre sistnevnte er ikke lenger blant oss, men heldigvis lever musikken i beste velgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen lamskaller dere drar frem!

Knut Storbukås. Veldig god låtskriver, solgt massevis med plater - altså talentfull. Får han kred? Nei.

Rune Rudberg. Hvem har vel ikke nynnet "Uuuut mot havet..." Rudberg'n har traktert mange gitarer såvel live som på scene. Får han kred? Nei.

Til slutt... Jonas Breide. En veldig ypperlig visesanger, vet ikke om han har noen egen nettside, men den som søker finner ofte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.