Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

dean vs. b.c.rich


whiplash

hva er mest metal  

77 stemmer

  1. 1. hva er mest metal?

    • dean
      56
    • b.c.rich
      21


Anbefalte innlegg

Kvalmt nok til at jeg skygger banen. BC Rich holder ikke på på den samme måten, selv om de også kunne horet faktum at Dimebag spilte på gitarene deres også. De er også flinke når det kommer til Chuck Schuldiner.

nei det kan de ikke, fordi det ville vært lovstridig. washburn gjør som sagt også det de kan uten at det får rettslige følger. jeg sier ikke at Dean nødvendigvis ikke gjør noe galt, men de er ikke noe verre enn noe annet gitarfirma, forskjellen er at de er blitt gitt en beleilig gyllen mulighet. hadde ikke dimebag byttet firma før han døde hadde du sittet og skrevet akkurat det samme om washburn. ikke er det det at dimegitarene ikke har noe for seg heller, det er gode gitarer, og jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må ses på som signatur-gitarer. dimebag designet gitarer, og det er da bare rett og rimelig at Dean tilbyr et bredt utvalg av variasjoner av disse gitarene. Washburn solgte også Stealth V-gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kvalmt nok til at jeg skygger banen. BC Rich holder ikke på på den samme måten, selv om de også kunne horet faktum at Dimebag spilte på gitarene deres også. De er også flinke når det kommer til Chuck Schuldiner.

Synes vel ikke B.C.Rich har trådd så veldig langt over streken ved å tilby en signaturmodell flere år etter Schuldiners død.

Hva med Jackson og Randy Rhoads?

Men jeg er enig i at Dean pusher grensen litt i meste laget, uten at det gjør meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan de ikke, fordi det ville vært lovstridig. washburn gjør som sagt også det de kan uten at det får rettslige følger. jeg sier ikke at Dean nødvendigvis ikke gjør noe galt, men de er ikke noe verre enn noe annet gitarfirma, forskjellen er at de er blitt gitt en beleilig gyllen mulighet. hadde ikke dimebag byttet firma før han døde hadde du sittet og skrevet akkurat det samme om washburn. ikke er det det at dimegitarene ikke har noe for seg heller, det er gode gitarer, og jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt må ses på som signatur-gitarer. dimebag designet gitarer, og det er da bare rett og rimelig at Dean tilbyr et bredt utvalg av variasjoner av disse gitarene. Washburn solgte også Stealth V-gitarer.

Det du sier der er tvilsomt. Se på BC Rich. Først når har de kommet med en Stealth-gitar bygget etter hans spesifikasjoner. Fyren døde for 7 år siden. Det er snakk om to gitarer her, en dyr, håndlaget, og en litt billigere, Asia-produsert. Å påstå at ethvert firma ville gjort det samme, er regelrett feil. Og hvorfor i hule helvete skal Dean tilby signaturgitarer som ikke er i nærheten av det artisten spilte på?

Kruneh, jeg tro du misforsto meg. All kudos til BC Rich for at de ikke forpester Chucks minne med ørten gitarer som likner litt på den han er kjent for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier der er tvilsomt. Se på BC Rich. Først når har de kommet med en Stealth-gitar bygget etter hans spesifikasjoner. Fyren døde for 7 år siden. Det er snakk om to gitarer her, en dyr, håndlaget, og en litt billigere, Asia-produsert. Å påstå at ethvert firma ville gjort det samme, er regelrett feil. Og hvorfor i hule helvete skal Dean tilby signaturgitarer som ikke er i nærheten av det artisten spilte på?

Kruneh, jeg tro du misforsto meg. All kudos til BC Rich for at de ikke forpester Chucks minne med ørten gitarer som likner litt på den han er kjent for.

det du sier er mer tvilsomt, ettersom det virker som du ikke leste hele posten min. igjen, hvorfor må han ha brukt gitaren hvis han designet den? saken med RR-gitarer er også et flott eksempel. hvor mange variasjoner av den har vi ikke sett? om et firma skal ta for seg noe i noen andres' navn, må det godkjennes av den personen eller evt. de som sitter med opphavsretten. planene for Deans distribusjon av dime-gitarer ble forøvrig også lagt FØR han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte Dean, uten å tenke på at BC Rich faktisk lagde gitarer som faktisk så ganske okay ut før i tiden, mens Dean alltid har vært litt harry.

Nå for tiden liker jeg bedre Dean, men må si at jeg ikke hadde sagt nei takk til en BC Rich fra 70-tallet. Seagull, Eagle eller Mockingbird i sunburst eller natural finish kanskje.

Se denne f.eks: http://bcrich.net/vintage_file/Eagle_4/Eagle4e.html

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.