Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

dean vs. b.c.rich


whiplash

hva er mest metal  

77 stemmer

  1. 1. hva er mest metal?

    • dean
      56
    • b.c.rich
      21


Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fender og Gibson var med fra starten, ingen brukte Jackson i starten av 70 tallet når definisjonen på Heavy Metal ble laget!

metallen ble oppfunnet av på 70 tallet av Black Sabbath! Men det har blitt lagd mye metal i senere tid, mye bedre og. for min del vertfall. dessuten lages Jackson av samme fålka som lager Fender. ESP har heller ikke hvært med helt fra starten, men er veldig mye brukt i metal

Endret av Anders666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender og Gibson var med fra starten, ingen brukte Jackson i starten av 70 tallet når definisjonen på Heavy Metal ble laget!

metallen ble oppfunnet av på 70 tallet av Black Sabbath! Men det har blitt lagd mye metal i senere tid, mye bedre og. for min del vertfall. dessuten lages Jackson av samme fålka som lager Fender. ESP har heller ikke hvært med helt fra starten, men er veldig mye brukt i metal

I call for bullshit! Fender kjøpte opp Jackson. Det er fortsatt Jacksonkara som bygger gitarene.

Og metallen ble ikke ordentlig definert før på 80-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra mitt domene, men har fått med meg at noen Jacksondiggere har hoppa av etter at Fender tok over. Pga økte priser uten tilsvarende kvalitetsøkning, samt Fenders relativt elendige kundebehandling. Meget mulig det kun er svada, men verdt å nevne.

Fantes ikke metall på 70-tallet. Hard rock, ja. Metall, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Vet du i det hele tatt hva metal er for noe? Det er et ord som ikke bør brukes. Sjangeren heter heavymetal, og den ble laget av Black Sabbath, Led Zeppelin og Deep Purple.

Man burde kanskje overse slike som deg, men jaggu er det vanskelig.

Man bør ikke bruke ordet metal...?????

Og sjangeren heter heavymetal....????

Og Led Zeppelin er heavymetal...????

Det kunne vært interessant å møtt deg personlig for å høre om du bare er dårlig til å formulere deg eller om du faktisk rett og slett er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg og noen kamerater bestemmer oss for å kalle din metall for apemusikk, så er det apemusikk for oss.

Nå er apemusikk et stort kompliment. Poenget med å plassere ting i ulike sjangere er så man vet omtrent hva det låter som. Sjangere er ikke sort hvitt, så det er absolutt null poeng i å prøve seg på en global båssetting. Kommer aldri til å fungere, og er totalt verdiløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener selv at det er dumt å sette et band i en sjanger, men jeg gidder ikke bry meg om det. F.eks. lagde Led Zeppelin mange folk aktige låter og sånt. Black Sabbath skapte en stor del av de undersjangrene som finnes i metallen i dag, som f.eks. thrashmetal som ble "skapt" av låta Symptom of the Universe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.