Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

lite tremol-no installerings spm


Sorg

Anbefalte innlegg

et nytt :)

Skal fjerne de fjæringene men oppdager at den enden som stikker ned i noen hull (lengst vekk fra hodet) sitte rutrolig godt fast. Har klart å få løs den enden med ringer rundt de hakkene, men den andre sitter som sagt utrolig godt fast. Noen tips på hvordan dette løses uten å ødelegge noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et nytt :)

Skal fjerne de fjæringene men oppdager at den enden som stikker ned i noen hull (lengst vekk fra hodet) sitte rutrolig godt fast. Har klart å få løs den enden med ringer rundt de hakkene, men den andre sitter som sagt utrolig godt fast. Noen tips på hvordan dette løses uten å ødelegge noe?

Har du aldri hørt om verktøyet tang, gutt?

Ungdommen nå til dags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare masse stress dette... Lodde av, må til med loddeapparat og greier da? Har 0 peil på sånt... Sitter forsatt her og stresser med å få av de hersens fjæringene... Sitter jo som støpt.

Noen i nærheten av Kristiansand som har installert tremol-no? Muligheter for å betale for å få en hjelpende hånd med dette makkverket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken gitar er det du skal installere den inn i? Glemt allerede...

Kan du finne et bilde på nett som viser hvor du har problemer?

Angående loddinga, du kan bare rive den opp eller klipp den av, bare pass på at du har nok tråd igjen. :)

Det er en Paul Reed Smith CU 22 Artist. Problemet mitt nå er at jeg ikke får løs disse fjæringene. Enden som stikker ned i tremoloen (ikke den enden med ringene) sitter som støpt. Jeg har fått løs alle fjæringene i den enden med ringene, den andre enden har jeg kun fått løs en. De sitter utrolig hardt, hvis ikke det er meg som gjør noe veldig galt her..

Er du på msn kunne jeg jo vist det gjennom webcameraet.

Ang loddingen, ser på filmen at han bare lager en liten sirkel med den ledningen og legger den rundt skruen og skrur fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.