Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

kjøpe gibson fra music123


amoski

Anbefalte innlegg

eg har hørt at det e snakk om at det ikkje går ann å sende gibson til utlandet.

men har hørt om mange som har bestilt fra utlandet og fått.

og viss det e sånn at dei ikkje får lov.

må eg hente den i usa eller fins det enklare måta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Det stemmer at de ikke sender Gibson.com utelands.

Finnes jo endel selskaper som har adresse i USA og sender videre til Norge.

magnum.no feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du har hatt dårlige erfaringer med music123 mboogie, trenger ikke det bety at alle har like erfaringer. Jeg har utelukkende gode erfaringer med selskapet, og alt jeg har bestilt har de sendt kjapt, og det har kommet fram. Men jeg skjønner godt at du ikke vil handle mer hos det selskapet etter det trøbbelet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare jeg som har hatt dårlig erfaring med dem desverre. Her er en link.

http://www99.shopping.com/xMR-Music123~MRD-302301~S-1~PG-1

Evt gjør ett googlesøk på music123 og andres erfaring med dem.

Prøver bare å advare mot en butikk som åpenbart ikke driver seriøst. Hvertfall ikke når de føkker opp, da ble det plutselig veldig stilt. 13 dager siden jeg hørte noe fra dem.

Men for all del, du bruker hvem du vil og det samme gjør vel dere andre. Bare ett vennlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at de ikke driver seriøst er noe helt annet enn at de har mye problemer med å håndtere slike problemer. Det er åpenbart at de har et stort problem, men jeg vil ikke si butikken er useriøs.

Men servicedelen til music123 liker jeg ikke selv, og det er tydeligvis mange andre inkludert deg som har hatt dårlig erfaringer med den. Når jeg bestilte fra dem fikk jeg ikke igjen veldig mye svar på mail, og det tok som regel en del tid. Men jeg fikk det jeg skulle ha etter to dager til en adresse i USA.

Endret av LASL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

men gjelder nettauksjon det samme? foreksempel ebay?

Eksportforbudet gjelder vel alle Gibson-forhandlere. Om enkeltpersoner selger sine brukte eller nesten nye Gibson-gitarer på ebay blir noe annet. Gibson-forhandlere har ikke en gang lov til å ta bilde av de nye eksemplarene de har inne og legge ut på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må også få deg ett amerikansk visakort. Men vil annbefale deg å bruke noen andre en music123...

Humm.. har sett at det er flere som har nevnt at man må ha et amerikans visa for å handle hos music123, men jeg trengte det ikke. Jeg satte bare billing-adressen min til min norske adresse og shipping-adressen til min adresse i usa og det gikk glatt som bare det.

Forresten slenger jeg meg på fan-siden til music123. Jeg bestilte på første juledag og gitaren var sendt den 29. Overraskende bra med tanke på helligdager osv.

Det var forresten en Gibson. Var heller ikke klar over at de ikke sendte gibson utenlands, men de jetcarrier greiene funker overraskende bra synes jeg. Om du vil ha gibson fra music123 er det vel enklest slik jeg har gjort....

Lykke til ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.