Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

crybaby from hell, noe å satse på?


Anders666

Anbefalte innlegg

Problemet med crybaby from hell er at den ikke funker med clean lyd, men hvis du spiller mye Pantera så er det sikkert noe å satse på. Hvis du vill ha en fet Wah-Wah pedal så sats heller på Steve Vai sin Bad Horsie! Den er rå! Selv om den heller ikke funker bra med clean lyd.

Hør på den Her!

A.MORLEY.VAI.2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker ikke CBFH med clean lyd eller fungerer den dårlig? ikke at jeg spiller så mye musikk uten fuzz.går mest i metal... men det er vell ikke slik at pedalen blir dårlig med en gang du setter ned fuzzen på ac/dc nivå for eks.?

Endret av Anders666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier litt om hva type musikk du spiller så blir det lettere å anbefale deg en god wah-wah. Men jeg anbefaler deg å enten skjekke opp Cry Baby 535Q hvis vil ha en mer allsidig wah-wah. Er du mer på jakt etter den gamle typen wah-wah som du hører på sanger fra 60-70 tallet med f.eks. Hendrix og Clapton så styr unna løgnen til Dunlop om at de var den orginale, for det som er korrekt der er at VOX var den orginale. Skjekk da ut Vox V-847 eller noen av Real McCoy sine pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier litt om hva type musikk du spiller så blir det lettere å anbefale deg en god wah-wah. Men jeg anbefaler deg å enten skjekke opp Cry Baby 535Q hvis vil ha en mer allsidig wah-wah. Er du mer på jakt etter den gamle typen wah-wah som du hører på sanger fra 60-70 tallet med f.eks. Hendrix og Clapton så styr unna løgnen til Dunlop om at de var den orginale, for det som er korrekt der er at VOX var den orginale. Skjekk da ut Vox V-847 eller noen av Real McCoy sine pedaler.

spiller mest metall som pantera, metallica, in flames, children of bodom og litt ac/dc i blant.. er vell bare metallica og pantera som bruker wahwah av dem så vidt jeg vet...hadde en sånn crybaby to-i-en pedal med volum og wha for lenge siden, men jeg solgte den fordi den ble for pinglete med fuzz... eller kanskje det var jeg som ikke kunne å bruke den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Crybaby From Hell, og er fornøyd med den. Jeg synes ikke den skjemme cleanlyden i den grad i forhold til andre wah pedalerjeghar prøvd. Men jeg bruker den også stort sett med vreng, så det er uansett ikke noe problem. Boosten derimot er ikke mye å skryte av, merker ikke store forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders666 : Kan ta inn på bestilling.

Om jeg tør spørre, er du sikker på at det ikke er parallellimport du driver med i enkelte tilfeller. Dunlop/MXR-pedaler for eksempel?

Spiller det noen rolle da? Så lenge han kan tilby billig utstyr til oss andre er det jo topp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.