Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spør meg om cubase


hkh

Anbefalte innlegg

Fungerte ikke..

Hvordan gikk forresen eksamen i dag, mister?

Gikk veldig bra, tror det blir en A.

Beskjeden type du!

Skjønner godt at han tror det blir en A, hvis han føler at han har full kontroll og eksamen gikk glatt. Da er det jo ikke noen grunn til å forvente noe mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ikke en veldig vanskelig eksamen... 100 spørsmål, multiple choice.

over 91% riktig = A. Vet at jeg hadde feil på 2 eller 3, men resten er jeg nesten 100% sikker på at jeg hadde rett på.

Jasså, multiple choice. Da vet du antakeligvis litt hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pro tools tdm er ikke bedre, ihvertfall ikke fra mitt ståsted.

hd-systemene er nesten latency-frie, men prisen man betaler er alt for høy til at jeg synes det er verdt det.

Native-systemer kommer snart til å matche pro tools på latency og i tillegg så kan alle installere uad-1 - kort eller lignende hvis de føler de trenger mer dsp-kraft.

Yamaha har jo kjøpt steinberg, så jeg regner med at de kommer med noen fikse løsninger for cubase/nuendo - brukere i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Har noe som det hadde vært fint at jeg kunne få svar på litt raskt. Skulle vel kanskje ikke være så vanskelig. Driver å spiller inn en del låter, og programmerer trommer. Alt gikk helt fint, til jeg skulle starte et nytt prosjekt, og stilte inn alt som jeg pleide å gjøre (på 24 Track Audio Sequencer), men nå blir det plutselig en 1-2 sec. latency når jeg skal spille inn gitar og prog. trommer. Hva har jeg evt. gjort feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig, litt høy vokal på #1, men det kan ha med lyttevolumet mitt å gjøre. Gøy å høre noen som panorerer trommene KORREKT!

ærre noe som kan defineres som korrekt i lydsammenheng da? om jeg har lyst å snu opp ned på tammene og cymbalene for å få det til å låte sånn som jeg vil må jeg vel få lov til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.