Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lufter interessen for min JPM P1


mboogie

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er jeg som er eier av denne gitaren nå. Kan vel bare si så mye som at ting ikke har gått helt som de var tiltenkt, og jeg trapper ned både på spilling og med utstyr (som dere kanskje ser). Skjønner jo at folk blir skeptisk når en gitar blir lagt ut for salg igjen rett etter at den har vært det, men denne gitaren har fantastisk lyd og et tøft utseende. Ble faktisk veldig overrasket første gang jeg plugget den i Mesaen. Kom veldig tett på gammel Petrucci lead lyd, skremmende nok med tanke på mine ferdigheter. Må også si at mboogie har gjort en bra paintjob. Alle linjer er ikke fullstendig i vater, og jeg mener at dette gjenspeiler seg i prisen, men den ser bra ut.

Syns låten av den gitaren var identisk med lyden av p2`n jeg hadde før den. Så tror ikke lakkjobben har hatt så forferdelig stor innvirkning på lyden. Er brukt minimalt med lakk på den også. 2 lag grunning, 1 lag sort, grafikk og 2 lag klarlakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må egentlig innrømme JPM frister mye pga plasseringa av pot-ene. Min neste gitar blir nok en Ibanez RG, men skulle gjerne hatt pot-ene plassert slik som på JPM-en.

Kjøp, lakk svart eller hvilken farge du ville ha rg`n i, så har du jo en heidundrende rg.JPM er jo basert på rg, men har viper hals, potmeterne en annen plass, bryteren en annen plass samt utskjæring til arm som er rådigg. Og en av de tøffeste halsene som er å få. Offsett dotsa er jo ufattelig kule på den gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må egentlig innrømme JPM frister mye pga plasseringa av pot-ene. Min neste gitar blir nok en Ibanez RG, men skulle gjerne hatt pot-ene plassert slik som på JPM-en.

Kjøp, lakk svart eller hvilken farge du ville ha rg`n i, så har du jo en heidundrende rg.JPM er jo basert på rg, men har viper hals, potmeterne en annen plass, bryteren en annen plass samt utskjæring til arm som er rådigg. Og en av de tøffeste halsene som er å få. Offsett dotsa er jo ufattelig kule på den gitaren.

Må vel egentlig si meg enig i det meste der, men hvordan er egentlig "viper" sammenligna med "Wizzard"-familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke helt klarer å forstå, er at ALLE de andre gitarene med bilde på jpmregister har sorte pickups. Både de produsert før og etter dette eksemplaret...

Den hvite mikken er satt inn i etterkant. Han jeg kjøpte den av hadde jo lakka den sort og hvit. Derfor hadde han også kjøpt en hvit air norton. Da Fikk han jo en svart og en hvit til å matche resten av gitaren. Den sorte solgte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.