Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lufter interessen for min JPM P1


mboogie

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ibanez ruler ja. selvom eg aldri har eid en....

har veldig lyst på en slik gitar, men liker ikke helt tanken på at den er relakkert.

Er jo derfor den selges til antagelig under halve prisen av det en slik vil gå for her i norge. Hadde jeg hatt en i god stand hadde jeg ikke solgt under 14000,-

Men den ser bra ut. Koster du noen tusenlapper på ett par strøk klarlakk hos en proff lakkerer, så er det ikke mange som ser at den har vært relakert. Evt bruker du 4k så kan du få en pro til å lakke pånytt fra scratch. Og da blir den akkurat som fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

The story goes on:

http://www.musikkweb.no/marked/market.php?aid=167294

Hvorfor kvitter alle seg med denne gitaren? :\

ikke godt å si,skulle jo være en god gitar d....

kan hende at den har så mye lakk etterhvert at tone og sustain har tatt kveld????

hadde en gitar som gjorde det for meg en gang,da var løsningen å pusse ned til trverket

å vips så fikk gitaren et nytt liv..

høres rart ut men funka for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The story goes on:

http://www.musikkweb.no/marked/market.php?aid=167294

Hvorfor kvitter alle seg med denne gitaren? :\

ikke godt å si,skulle jo være en god gitar d....

kan hende at den har så mye lakk etterhvert at tone og sustain har tatt kveld????

hadde en gitar som gjorde det for meg en gang,da var løsningen å pusse ned til trverket

å vips så fikk gitaren et nytt liv..

høres rart ut men funka for meg..

Det er ikke rart i det hele tatt :D Vil få veldig annerledes lyd av en gitar uten finish, en samme med finish.

Men denne hadde tonnevis med sustain bare for å ha det sagt. Men skal du sammenligne den med en Les paul feks så kommer den til kort uansett pga tremen. Men med tonnevis mener jeg til å være en gittar med floyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The story goes on:

http://www.musikkweb.no/marked/market.php?aid=167294

Hvorfor kvitter alle seg med denne gitaren? :\

Jeg hadde den ganske lenge jeg da. Var tredje eieren totalt. Første i Norge da.

Men den ble aldri brukt, så jeg solgte den heller til noen som kunne har mer glede av den en meg. Den gikk billig også, så jeg tjente ikke en krone på den gitaren. Men som jeg nevnte tidligere, koster du på den gitaren en full ommlakkering til 4k, så har du fortsatt en sjefsøks til under 10k. Fikk pris på 4000,- Og det var for lakkering i orginal picasso P1 finish.

Endret av mboogie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er jeg som er eier av denne gitaren nå. Kan vel bare si så mye som at ting ikke har gått helt som de var tiltenkt, og jeg trapper ned både på spilling og med utstyr (som dere kanskje ser). Skjønner jo at folk blir skeptisk når en gitar blir lagt ut for salg igjen rett etter at den har vært det, men denne gitaren har fantastisk lyd og et tøft utseende. Ble faktisk veldig overrasket første gang jeg plugget den i Mesaen. Kom veldig tett på gammel Petrucci lead lyd, skremmende nok med tanke på mine ferdigheter. Må også si at mboogie har gjort en bra paintjob. Alle linjer er ikke fullstendig i vater, og jeg mener at dette gjenspeiler seg i prisen, men den ser bra ut.

Endret av loco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.