Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem høgda på strengene


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Hei folkens, nytt medlem! :)

(og då følgjer naturlegvis eit dumt spørsmål)

Veit at det allerede er eit par trådar om senking/heving, men føler ikkje at dette er passande nok til å bumpa opp gamle trådar.

Eg har ein Squier Standard Strat som eg kjøpte for nokre månader sidan. Den har fungert nydeleg, utan noko særleg med problem. Men, det er ein ting eg lurer på. Når eg skifta strengene for fyrste gong, skifta eg til Ernie Ball .10-.46, og plutseleg var alle strengene unormalt langt over halsen. Eg klarte meg fint til det, men no har eg skifta til Fender .11-.49, og strengene er altfor høgt over halsen for min smak. Dei to brako-skruene på brua er allerede skrudde heilt ned. Er det då snakk om å justera dei to fjørene under lokket bak på gitaren?

Vil helst ikkje rota til noko på gitaren min, takk. :)

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakk strengene og skru trussroden (unbrakoskrue oppe ved oversadelen, som oftest) en kvart omdreining MED klokka. Om vibsystemet gaper veldig bak, dvs at du kan HEVE tonehøyden masse, kan det være ok å stramme skruene til fjærene også. Om du er usikker, ta den med til en proff, eller hør med noen du kjenner som kan skru litt gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for svar! :)

Men er det slik at dersom eg strammar skruene til fjørene litt, vil dei bli slappare neste gong eg sett på nye strenger? Det er vel dei som er grunna til at strengene har heva seg kvar gong eg har sett på nye strenger?

Om du har satt på tykkere strenger hver gang, neppe. Fjærene blir ikke merkbart slappere av så lite. Jeg heller mer til at du har gått opp en størrelse i strenger, og trenger mer motkraft. Det er også sannsynlig at halsenmå strammes litt, grunnet det samme. Det er litt forskjell i draget på 010 og 011, f. eks :)

Endret av ke2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.