Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Moore vs Malmsteen.


Debris

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg driter i om han(Zakk Wylde) spiller presist, han har en utrolig bra spille måte! Måter å spille gitar på kan være presis, ellers kan den ha mye improv i seg, ZW improviserer ganske mye ;)

Er forresten stolt over å ha fått en diskusjon om More og Malmsteen over på Zakk Wylde ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det. Men bevegelse er ikke alt. David Gilmour har lidenskap, beveger han seg som Zakk? Nei, han står som oftest nesten helt stille!

Hvordan kan du si at Gilmour har lidenskap, mens f.eks. Fareri ikke har det?

Haha, bare sånn for å gå enda lengre bort fra topic?

Fareri har kun syk teknikk for fart. Noe annet er dessverre manglende. Intonasjonen hans er på linje med en 8-åring som skal spille soloen på Nothing else matters for første gang. Hvordan forklare at Gilmour har lidenskap, mens Fareri ikke har overlater jeg til andre.

Men man kan jo bedømme selv:

Gilmour

PS: Den Farerivideoen får meg alltid til å le høylytt 00:30 og utover.

Endret av leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Paul Gilbert en ganske flink låtskriver da, så hvis du mente å anntyde at spillet hans grenser til "sport" på samme måte som Batio, Cooley osv. Så er det heelt borti natta.

Det var det å sortere ut ironi i poster da :rolleyes: PG er bare et eksempel på en som har jævlig "ren" teknikk som jeg har hørt og kan navnet på. Dem andre du nevner gidder jeg ikke diskutere en gang det er tullegitarister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off-topic her, men jeg er en nybegynner, og når jeg skal spille Nothing Else Matters soloen på gitar, så føler jeg liksom noe mangler, får alle tonene til men det er noe, får det ikke så flytende :( Tipz?

Gadd ikke lage ny tråd om 1 spørsmål :P

PS;David Gilmour var jo kjempe deilig å høre på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Batio eller Cooley spiller halvparten så rent som Gilbert.

Leste i en test at de faktisk spilte 51% så rent som Gilbert, men det var tilsammen da. Så du tar nok feil der lissom...

Til sammen? 25,5% hver jevnt fordelt, altså? I rest my case...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig off-topic her, men jeg er en nybegynner, og når jeg skal spille Nothing Else Matters soloen på gitar, så føler jeg liksom noe mangler, får alle tonene til men det er noe, får det ikke så flytende :( Tipz?

Gadd ikke lage ny tråd om 1 spørsmål :P

PS;David Gilmour var jo kjempe deilig å høre på

Lag heller ny tråd med dette spørsmålet, da får du flere svar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Batio eller Cooley spiller halvparten så rent som Gilbert.

Leste i en test at de faktisk spilte 51% så rent som Gilbert, men det var tilsammen da. Så du tar nok feil der lissom...

Til sammen? 25,5% hver jevnt fordelt, altså? I rest my case...

Ups, du kan jo matte jo... ;) Blir ikke sånn serru, dersom en av dem spiller lavere enn 51 må den andre ha spillt høyere enn 51 for å kompensere for the loss. You see? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.