Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Moore vs Malmsteen.


Debris

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Zakk hadde gode riff og soloer fram til No More Tears, imo. etter det gikk det RETT I DASS.

En ting jeg aldri skjønte...Zakk er fra New Jersey, hvorfor i alle dager prøver han så godt han kan å være en "hardass redneck biker"?

Blir bare slitsomt å se og høre på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du kan faen ikke benekte at zakk spiller rent

Joda, nå om dagen spiller han ikke langt på nær så presist som han en gang gjorde, og ikke er soloene like spennende og melodiske. Som Jonathan sier, gammel Wylde på de første platene med Ozzy var konge, etter det var det lite som var verdt å høre på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F. eks. det at smak er subjektivt.

... hvor mye har det å gjøre med å se om en person spiller med lidenskap? zakk spiller jo ikke som en jævla robot, det kan vel du også se? du trenger jo ikke digge musikken hans for å se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du kan faen ikke benekte at zakk spiller rent

Joda, nå om dagen spiller han ikke langt på nær så presist som han en gang gjorde, og ikke er soloene like spennende og melodiske. Som Jonathan sier, gammel Wylde på de første platene med Ozzy var konge, etter det var det lite som var verdt å høre på.

si ifra om jeg tar feil, men digger ikke du malmsteen? når kom han sist med noe spennende og melodisk som ikke er det samme han har spilt i flere år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha du kan faen ikke benekte at zakk spiller rent

Joda, nå om dagen spiller han ikke langt på nær så presist som han en gang gjorde, og ikke er soloene like spennende og melodiske. Som Jonathan sier, gammel Wylde på de første platene med Ozzy var konge, etter det var det lite som var verdt å høre på.

Nå har jeg ikke hørt så mye på Wylde i det siste, men på Live at Budokan med Ozzy spiller Zakk rent så det holder. Skal du komme å nekte på det kan du gi opp. Personlig er jeg ikke den største fan av Zakk Wylde, men jeg har stor respekt for ham, og hva han har fått til. Han har eget image, egen tone (som dog ikke er den beste imo.), og særegen spillestil. Men så må det nevnes, som dere påpeker, at han som de fleste andre av gamlegutta har tapt seg med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fortell meg Øyvind, hvordan mener du Zakk Wylde skal spille da? Mannen har seriøst baller, og har vært en av de stødigste og beste rockegitaristene fra han ble kjent. Han har en særegen stil, han skriver riff som du bare kan ønske du kunne komme på, og han spiller rent som en klokke. AKKURAT det han gjør er hans greie, det er hans stil. Han spiller tross alt ikke på plater produsert av Kirkelig Kulturverksted.

Så si meg, hva er feil med ham?

1. Han spiller IKKE rent som en klokke

2. Jeg liker ikke riffene hans, så hvorfor drømme om å skrive dem?

3. Kirkelig Kulmøkkhvafornoe?

Og han har EGENHÅNDIG æren for at jeg ikke liker Ozzy Osbourne sin nye musikk. Randy gruser Zakk, og Zakk er heldig hvis han kan gruse MAB.... Enda så mye MAB suger.

1. Jo

2. Sa jeg at du trenger å like dem? Poenget er at du med all sannsynlighet ikke klarer å skrive like gode riff.

3. Dropp å skrive innlegg når det som kommer ut er ren pubertal barnslighet. Med et kjapt google kunne du heller funnet ut hva kirkelig kulturverksted er. Kirkelig kulturverksted produserer plater for mange kjente norske artister, og produksjonene har som regel et ganske spesielt "sound".

Ta en titt HER

Endret av leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk spilt GM soloer på halv fart og det var en litt merkelig opplevelse. Lørving er vel en passende beskrivelse, men digger fortsatt fyren like mye jeg. Han har "Da Tone".

Det har aldri vært så jævlig viktig å ha strøken teknikk, det kommer det aldri til å bli heller. Musikk er ikke en sport og Paul Gilbert er ikke verdens beste gitarist. Og Zakk Wylde er en jævla alkis, en alkis som er jævlig bra på gitar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk er ikke en sport og Paul Gilbert er ikke verdens beste gitarist. Og Zakk Wylde er en jævla alkis, en alkis som er jævlig bra på gitar :D

Nå er Paul Gilbert en ganske flink låtskriver da, så hvis du mente å anntyde at spillet hans grenser til "sport" på samme måte som Batio, Cooley osv. Så er det heelt borti natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si ifra om jeg tar feil, men digger ikke du malmsteen? når kom han sist med noe spennende og melodisk som ikke er det samme han har spilt i flere år?

Det begynner å bli lenge siden. Hva har det med saken å gjøre?

du sa det samme om zakk, så jeg bare lurte på om du var en hykler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.