Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Andy Timmons


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Asså , jeg er rett og slett bare nødt til poste dette . For nå er jeg virkelig frelst . I en del år nå , har jeg vært 100% sikker på at vai er den beste gitaristen på denne jord , by a long shot , og også at han har den beste gitarlyden i verden . Men for en mnd siden ca , vandret en ung herre kalt Andy Timmons inn i min kjære winamp spiller...

Tonene flommet ut , og inn i øret mitt , aldri før har jeg sikla så lenge..

Stilen vil være en kryssing av chillout-jazz og VaiJohnsonSatriani stilen . Iallefall det meste (han er SINNSYKT allsidig, spiller ALT , country , surf , klasssisk , heavy osv osv the list goes on)

Han har tonen til de beste , tonevalget til de beste innen jazz , teorikunnskapene til betthoven og bach ;) , fingrene til han selv som gjør det hele , og lyden som ingen andre enn han selv matcher . Han har uten tvil den beste sololyden jeg har hørt NOENSINNE..

Så jeg BER dere på mine knææær .. Og jeg vet folk ikke er så happy for at jeg anbefaler å laste ned , men platene hans er visst litt vanskelige å få fatt på i Noreg , så det blir nesten sånn ..

Last ned :

Andy Timmons - September

Andy Timmons - There Are no Words

Andy Timmons - The Princess ..

Dere vil ALDRI angre , og det kommer til å forandre synet deres på gitar generelt , denne mannen er om ikke bedre , iallefall like god som vai , på alle sider , og mye bedre på mange av dem.

Og når JEG sier det , da er det store greier på gang ...!!

Å HERREGUD , SEPTEMBER ER SÅ BRA!!!!!!!!

Takk for moi

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har noen Timmons sanger på maskinen, og jeg syns stilen hans er utrolig kul.

Lyden er til tider som Eric Johnson sin, men spillingen er litt råere og ikke så kjedelig etter min mening ;-)

Vrengen på sangene er også utrolig..tøff :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra saker. Liker at det er melodi i soloene hans. Blir nok en ny tur til musik sjappa nå ja. :)

Forresten, har han spilt for Joe Cocker. Han ligner veldig på gitatisten som han hadde med seg i en konsert her i Riga for et par år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.