Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jippi Idag er jeg super Happy!


Biaxident

Anbefalte innlegg

Dette må jeg bare få sagt, mens jeg satt og gjorde matte på biblioteket idag begynnte telefonen min og ringe(egentlig så satt jeg og spillte splinter cell på tlf). En kar i telefonen sier: "Er det Baard Jakobsen Jeg snakker med?" Så sier jeg sånn ca sånn: "Øh, tja det er vel egentlig det..." Så spør han om det er meg som spiller trommer og så videre og jeg sier jo selvfølgelig ja for det gjør jeg jo. Så spør han: "Ja, hadde du giddet og marsjere med oss imorgen, det er heggedal idrettslag som arrangerer." Jeg bare sier: "joda, hvorfor ikke. Skulle ikke være noe problem det." Så får jeg vite hvor og når osv, så sier duden...................................."holder 500kr for den halve time du spiller eller." Og jeg trodde jo jeg skulle spille gratis så jeg bare sa: "Åjada det skulle nok holde du, det er jo ikke så viktig med de pengene, men siden du nevner det så hørtes det jo helt topp ut :) "

Derfor er jeg HAPPY, fordi jeg får 500 kr for og spille skarptromme og gå fremover i en halvtime............herregud så enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det blir trommesolo hele veien, ops jeg glemte at jeg skal i studio om noen timer, får vel stikke snart *brife-med-alt-som-går-bra-med-meg* lol, du anders, er det mulig og bli medlem i GMM?

studio?

fader rullan da :|

klart du kan væra med der :mrgreen: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.