Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY Gitarkabinett del II


Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nestenferdig.jpg

Nesten ferdig.. drittjobb det her. 6mm2 kabel og kronglete å komme til, kabelen blir drittvarm når man lodder (gidder aldri hente tang) så jeg halvbrenner meg på fingrene mens jeg puster inn bly.. namnam..

ferdig2.jpg

WOOT! Lydmessig og funksjonsmessig er kassa ferdig :) Har testa den..

Med en gang jeg fyra opp syns jeg lyden var litt kjedelig og manglet dybde, hørtes ut som typisk bokslyd, ala 1x12-kombo :P Litt halvskuffa bestemte jeg meg for å drite i alt som heter naboer og politivesen og øka volumet til ca. 40% (Jeg bruker et 100w rørsluttrinn). Det var jævlig høyt, lyden hadde masse dybde og "growl", notene ble ikke skvisjet sammen, kunne spille arpeggioer meg tung vreng uten mye problem (dette var et problem med kassa jeg hadde tidligere.. =/) og attack var, for å si det som det er, jævlig bra. Helt hysterisk bra. Må leke litt til, og med volumet på 60% begynner det å romle godt, det høres særdeles aggressivt ut ;D akkorder og enkle toner har masse "bite", mens palm-mutes har omtrent samme effekten som om en hest hadde sparka deg i brystkassa. Punchy og tight. Veldig klikk-klikk type attack, som høres dritfett ut :D Skal kjøre opp på flatt jern i morra.. får se hva som skjer.. ;)

Endret av Pappa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.