Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten advarsel bare ang en am. nettbutikk


mboogie

Anbefalte innlegg

Har handlet litt av hvert fra music123, og har ikke hatt problemer fra den kanten. Men som LarsB påpeker, det er viktig å ha god tid på kjøpet. Jeg opplevde å vente noen dager før svar fra kundesenteret, men så lenge jeg hadde tiden på min side var det problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga de beskjed på forhånd at jeg ikke hadde allverdens med tid da kompisen min som skal mota ampen drar hjem på ferie strax. Og det var i orden sa de.

Gikk jo på dagen da jeg fant meg en annen butikk å kjøpe den fra. Bestilte den på torsdag, betaling gikk gjennom på fredag, ampen sendt i dag.

Men ja det som plager meg mest er at jeg tilogmed har bekreftelse på avbestillingen, og bekreftelse på at ampen er "stoppet" 2 ganger. Og når de oppdager at den ikke er stoppet, så finner de ut at det er best å ta betalt for den. Istedenfor å bare ringe fedex å si de har fucka opp, bare send den tilbake.

Det skapte igjen en masse problemer da jeg ikke får handlet hverken julegaver eller annet siden de har overtrekt kortet mitt da jeg ikke hadde nok der til å dekke enda en forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssn er ampen forresten?

Har ikke fått den hjem enda. Den blir levert til en kompis i usa, så sender han den videre. Så regner med i neste uke, kanskje uka etter der igjen. Blir vel sikkert stoppa i tolla. Og det tar jo også noen dager.

Skal gi lyd når den kommer med ett lite review. Ser ikke ut til at mange i Norge har funnet tak i denne forsterkeren enda. Kommer med Xtc, brown og blackface modulene :D

fett, kjøper den straks selv serru, hehe. brukt da, med xtc, recto, dan donegan og clean. regner med jeg kjøper meg blackface-modulen etter hvert, har ikke bruk for flere higain-kanaler i samtidig!

fikk faktisk pm fra en til på boardet som hadde bestilt'n nå, så da er vi faktisk 3 stk her som venter på rm100, hoho

Tøft å se at flere får øya opp for den ampen! Jeg kjøpte ikke 100wattern men 50 wattern. Ja ble litt mye highgain, men hva så :D Skal ha Recto modulen og 1086 modulen i tillegg. Men gleder meg mest til Brown modulen og smokke i noen el34 rør! Blir vel en egnater modul også på ønskelista, den dual channel hotrodda jcm800 og plexi saken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musiciansfriend sa de ikke kunne selge til andre en amerikanere og kanadiere. Det var leverandørene som bestemte dette. Dette gjaldt ikke hos music123, så de er nok ikke kjøpt opp enda da. Music123 er vel bare ett skall for ett annet selskap såvidt jeg kunne se ut fra all galskapen jeg har lest om dem de siste dagene.

Men ser ut som de hvertfall har fått tak i pakken nå, og den er på vei tilbake til sender. Så om de no bare kan slippe pengene mine også så skal jeg være en happy camper :D Har selvsagt ikke hørt noe fra de enda, men ser på fedex sin side at den er returnert til sender nå i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo oppdatere litt. De fikk stoppa pakken før utlevering. Men de har nå trukket beløpet fra kontoen min, er ikke lenger bare reservert. Det er gått 1 uke siden jeg sist sendte de en mail ang det at de hadde trukket penger fra kortet selv om jeg hadde avbestilt. Har enda ikke hørt en dritt. Det er jo ganske klart at disse apekattene ikke vet helt va de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo kanskje en del lengre tid for kundeservicen i USA å få svart på alle mailer som kommer, enn i norge der en gjennomsnittlig musikkbutikk får 3 om dagen !

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo kanskje en del lengre tid for kundeservicen i USA å få svart på alle mailer som kommer, enn i norge der en gjennomsnittlig musikkbutikk får 3 om dagen !

Tja er as we speak rullet 11 dager av kalenderen siden jeg sist hørte fra de nissene...

Saken er i Visa sine hender nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kunne det vært på grunn av den lave dollarkursen i disse dager?

Bestilte nettopp en Gibson LP fra dem overigår. Lurer på om de lever opp til kløneryktet sitt gitt.

Tar vel en stund før jeg får noen ordentlig bekreftelse fra dem siden det er jul og greier.

Men pengene trakk dem ihvertfall på sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollarkursen er ommentrent det samme som den var da dem tok penga. Regner med de har tatt seg betalt i form av ett eller annet gebyr for å returnere pakken. Men det skal jo ikke jeg betale når jeg avbestilte allerede før de sendte den ut.

Du får ha lykke til med LP`n din da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.