Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Starkey ørepropper (Elacin ER)


Relaxed

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig, veldig bra. Anbefales på det sterkeste. Demper fint, behagelige å ha i øra. Dyre, men definitivt verdt det. Går ikke på konserter/øvelser uten.

Du føler ikke en trang til å ta dem ut når du er på konsert, da? For å liksom høre alt enda bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig bra. Anbefales på det sterkeste. Demper fint, behagelige å ha i øra. Dyre, men definitivt verdt det. Går ikke på konserter/øvelser uten.

Du føler ikke en trang til å ta dem ut når du er på konsert, da? For å liksom høre alt enda bedre?

jeg hører ting dårligere når jeg tar ut proppa mine, iom at lydnivået på konserter vanligvis er uhensiktsmessig høyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger har kontorer i hillevåg.

står sikkert noe om oslo og trondheim på nettsiden.

bare husk og få spylt ørene skikkelig før dere bestiller time. Gå til legen og sjekk dette først. Ellers risikerer du bomtur. Hvis ørene ikke er 100% rene kan de ikke støpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ørespesialister som har praksis kan tilby slike avstøpninger, og deretter bestilling av propper. Men som Eivind sier, spyl ørene! Jeg holdte på med matolje og spyleballong i over en uke før ørespesialisten var fornøyd. Jeg bruker 15 db-filter, og det funker knall! Blir verken for mye eller for lite dempet. Anbefales!

Endret av leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.