Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GIBSON LES PAUL HJELP MEG!!


stratocmaster

Anbefalte innlegg

Du burde ha litt peiling på hva du er ute etter, det er ganske mye penger det er snakk om her. Hva slags musikk spiller du? Hvor mye vil du gi for gitaren? Brukt eller ny? Noen spesiell farge eller finish du er ute etter? Blir lettere å anbefalle noe hvis vi har noe å gå etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av de rimeligste les paul-modellene er Studio, som jeg har. Den er satt sammen av de treverk som f.eks. Custom, har samme pickuper, men den har litt "kjipere" lakk, og ikke binding. Pris: Ca. 14-16,000, tror jeg.

Gå inn på http://www.gibson.com/products/gibson/lesp...paul/index.html og se om du finner en du har lyst på der. Det gjør du garantert. Priser finner du nok ikke på gibson.com, men det går jo an å spør i en gitarbutikk... ellers kan du prøve www.sound1.no , de har ganske OK priser på Gibson. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs veldig på hvilken årgang den er, og hva du mener med fint brukt. 10,000 er en fin prisklasse, men ikke sikkert du får en FIN Classic til 10 lapper. Se deg rundt, både på qxl.no, ebay.com og sound1.no, samt musikkpraksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.