Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny webshop med rockeklær...


GoodGod

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herre, for et grusomt elendig utvalg...

:) djises... er så typisk norsk... hvor negativ går det an å bli.. har dere bare negative ting å komme med så hold de for dere selv, eller åpne deres butikk.. så kan heller de som er interessert holde seg til rockshop. Butikken er jo totalt ny, og ja.. jeg er en av personene bak den, den kommer til å bli større med et bedre utvalg, men som med alt annet nytt, man må starte en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper ikke så mye slikt da jeg ikke har økonomi til det, men jeg så t-skjortene hadde særdeles hyggelige priser, og ikke så aller værst utvalg til å være nystartet heller. Kan hende jeg kommer med en bestilling når jeg får penger nok. Rabbit-tskjorta til Helloween var jo evig kul ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sorry. Men kult at du er en av personene bak, så kan jeg jo komem med ønsker :D

Kan dere ta inn t-sjorter med følgende band:

- Mötley Crüe

- Guns n' Roses

- Van Halen (ja, så dere hadde en, men den var ikke helt VH-stilen)

- Poison

Jeg skal sjekke opp hva leverandører har av disse bandene.. jeg vet de har en del Guns N Roses, men tror det er av "det nye" guns n roses.

Poster så snart jeg får sjekket det, og takk for åpenheten :) Jeg er klar over at butikken ikke er komplett og perfekt, men lover at vi skal arbeide med å få den bedre kontinuerlig!

Til hucker: Jeg skal sjekke angående Chaimaira også!

Og til deg med syntax feil... høres grusomt ut, må finne ut av det.. Bruker du firefox? Har opplevd litt problemer i den med scriptet... prøv internet explorer eller opera.. skal fungere 100% der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt til de produktene vi kan oppdrive av de ønskene som hittil har kommet.. Må presisere at dette er kun fra vår hovedleverandør, og at vi kommer til å få større utvalg av hver artist lengre fram i tid. Hvis du ikke finner rett størrelse er dette bare å beklage. Vår hovedleverandør kjøper inn store partier direkte fra bandene etter endt turne, og derfor er størrelsene litt begrenset. Dette betyr også at alt er orginalprodukter som bandene selv har solgt under turneer.

Har vi ikke produktet i din størrelse.. fortvil ikke, vi vil få inn flere produkter som passer til deg med tiden.

Og beklager hucker, men chimera var ikke å oppdrive i denne runden... etter neste endte turne skal det nok være mengder av produkter å oppdrive av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Genesis eller Bullet Belts :( genesis har vel ikke turnert siden 80 tallet.. og skal vel godt gjøres å skaffe turneskjorter av dem, men har flere backupleverandører som kan ha varer av dem.. skal sjekke dem senere.

Vi kommer til å ta inn beltespenner med bandlogoer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.