Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Allsidig amp til rundt 6000,- metal blues og clean


Tready

Anbefalte innlegg

Hey. Jeg har for tiden en VOX AD30VT amp som snart skal selges og byttes ut i en amp som funker bedre til metall. Jeg ser etter en ganske allsidig amp som funker bra til clean, blues, hardrock og metall. Jeg er villig til å gi rundt 6000,-, men jeg kan sikkert gå høyere. Musikk jeg spiller er Stevie Ray Vaughan, funk, opeth og gjerne hardrock ala AC/DC og Led Zeppelin. Ampen må klare blues og rock greit, men må være veldig bra til metall. Som sagt er jeg villig til å gå ganske høyt i pris for en ny amp.

Hvilke tanker har dere om dette?

Endret av Tready
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, spiller du alt dette på en konsert? Kanskje en tre-kanaler av ett eller annet slag da? Eller greier du deg med en tokanaler (evt. med boost)? Bare topp eller topp og kabinett eller kombo? Er det et alternativ å kjøre to amper? Rack?

Regner med at vi snakker om 6K brukt. Har ikke trålet markedet på en stund, så vet ikke helt hva ting ligger rundt. Tror det kan være greit om du tråler litt selv, og heller kommer med forespørsler om spesifikke forsterkere. Det finnes jo en god del av de der ute, både av de allsidige og de mer spesifiserte.

Er litt i spørsmålsmodus idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.